اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیواندره:

فتح خرمشهر حماسه‌ای ملی در تاریخ معاصر ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دیواندره ازعملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر به‌عنوان یک حماسه‌ی ملی و نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران یاد کرد.

فتح خرمشهر حماسه‌ای ملی در تاریخ معاصر ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سعدی نقشبندی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد، موفقیت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را مرهون الطاف خداوند و رشادت‌های بی‌نظیر دلیر‌مردان دانست و اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر در اوایل دفاع مقدس آن هم از دست دشمنی که به‌وسیله استکبار تا دندان مسلح شده بود، به تعبیر حضرت امام (ره) تنها از طریق امدادهای خداوند امکان‌پذیر بود.

وی با اشاره به عدم توانایی کارشناسان مسائل جنگی در تحلیل درست عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: این موضوع نشانگر وجود نیروهای الهی در فتح خرمشهر است.

فرماندار دیواندره افزود: انتقال مفاهیم و تعابیر پنهان در این پیروزی‌ها به نسل جوان، از وظایف همه‌ متولیان عرصه‌های فرهنگی است.

وی در ادامه اعلام کرد: با انتقال ارزش‌ها و مفاهیم و درک درست نسل جوان از دفاع‌ مقدس و کسب پیروزی‌های مستمر، می‌توان بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را درمان کرد.

نقشبندی در پایان افزود: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر الطاف الهی، علم و ایمان نیروهای داخلی به منصه ظهور رسید و به‌حق می‌توان گفت پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه‌هاست.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول