اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان:

معاینات ناشی از نزاع در زنجان کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از کاهش دو درصدی معاینات ناشی از نزاع در سطح استان زنجان خبر داد.

معاینات ناشی از نزاع در زنجان کاهش یافته است

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه کاهش آمار نزاع به صورت مختصر هم مهم است، اظهار داشت: آمار نزاع از 9 هزار و 257 مورد در سال 89 به 9 هزار و 235 مورد در سال گذشته کاهش یافته است.

وی آمار معاینات ناشی از تصادفات رانندگی را هم در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن رو به کاهش اعلام کرد و گفت: معاینات ناشی از تصادفات در سال گذشته 4 هزار و 431 مورد بوده است که نسبت به سال پیش از آن 472 مورد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به اینکه آمار ناشی از حوادث کار در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن در سطح استان زنجان افزایش داشته است، ادامه داد: آمار ناشی از حوادث کار در سال گذشته 391 مورد بوده است که نسبت به سال پیش از آن بیش از چهار درصد افزایش داشته است.

وی  آمار کاهش معاینات روان پزشکی را در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن بیش از 14 درصد اعلام کرد و افزود: آمار معاینه روان‌پزشکی در سال گذشته 344 مورد بوده است که نسبت به سال پیش از آن 56 مورد کاهش را نشان می‌دهد.

فروزش آمار معاینات انجام شده در اداره‌کل پزشکی قانونی استان زنجان را در سال گذشته 26 هزار و 766 مورد عنوان کرد و ادامه داد: مقایسه این آمار با آمار سال پیش آن کاهش بیش از پنج درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آمار کشته‌های ناشی از تصادفات در سطح استان زنجان در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن کاهش یافته است، اضافه کرد: میزان این کاهش بیش از 10 درصد بوده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول