اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان ‌و بلوچستان:

کار در پزشکی قانونی همانند قضاوت است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: کار در پزشکی قانونی از حساسیت خاصی برخوردار است و همانند کار قضاوت است.

کار در پزشکی قانونی همانند قضاوت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در همایش روسای پزشکی قانونی سیستان‌ و بلوچستان اظهار داشت: نیروی‌های تخصصی موجود در پزشکی قانونی بسیار کم است و باید برای برطرف کردن این مشکل چاره‌اندیشی شود.

وی افزود: پزشکی قانونی سیستان‌و بلوچستان با امکانات اندک توانسته خدمات مطلوبی را به مردم ارائه کند.

حمیدی با اشاره به مشکلات این استان خاطرنشان کرد: دوری شهرها از یکدیگر، نبود مرکز پزشکی قانونی در برخی شهرستان‌های استان، دشواری های مردم در دسترسی به خدمات پزشکی قانونی در برخی شهرهای استان،‌حوادث غیرمترقبه و تروریستی و ... از جمله مشکلات استان سیستان بلوچستان است که امیدواریم با راه‌اندازی مراکز پزشکی قانونی در تمامی شهرستان های استان دسترسی مردم به خدمات تسهیل شود.

وی راه‌اندازی آزمایشگاه ژنتیک را در استان ضروری دانست و یادآور شد: اتباع خارجی متقاضی کسب تابعیت جمهوری اسلامی ایران از موارد عمده مراجعات به سیستم قضایی استان است که رسیدگی به  تقاضای آنان به انجام آزمایش‌های ژنتیک نیاز دارد و امیدواریم با تامین منابع مالی و نیروی متخصص زمینه راه‌اندازی آزمایشگاه ژنتیک در استان فراهم شود.

وی در ادامه از تمامی پزشکان و پرسنل پزشکی قانونی سیستان‌ و بلوچستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول