اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مطالبه اعتبارات ویژه مالی از دولت

ساختمان پزشکی قانونی اصفهان پروژه مهر ماندگار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در صورت موافقت مقامات استانی ساختمان جدید پزشک قانونی اصفهان جزو پروژه‌های مهر ماندگار می‌شود.

ساختمان پزشکی قانونی اصفهان پروژه مهر ماندگار می‌شود

مهرداد ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ساختمان جدید پزشکی قانونی اصفهان نیاز به هزینه فراوانی برای تکمیل دارد، اظهار داشت: پروژه‌های مهر ماندگار، پروژه‌هایی است که رئیس جمهور متعهد شده است تا پایان پست ریاست جمهوری خود  آنها را به پایان برساند.

وی با بیان اینکه پزشکی قانونی شهر اصفهان نیاز به تسریع در ساخت دارد، افزود: موافقت بر سر اینکه این پروژه جزو مهر ماندگار محسوب شود، قطعی نیست اما مطرح شده است که این پروژه هم جزو اولویت‌های استان قرار گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تصریح کرد: ساخت شش مرکز پزشکی قانونی در شهرستان‌های نجف‌آباد، زرین‌شهر و شهرضا با 900 متر، داران با یک ‌هزار و 800 متر و اصفهان با 9 هزار و 380 متر از مصوبات دور نخست سفرهای ریاست جمهوری به استان اصفهان بوده است که تاکنون به پایان نرسیده است.

وی ادامه داد: با رایزنی که با مسئولان استانی صورت گرفته است تاکنون موافقت اولیه برای در اولویت قرار گرفتن مهر ماندگار صورت گرفته است که امید می‌رود موافقت نهاد ریاست جمهوری را هم دریافت کند.

ستاره تصریح کرد: در صورتی که پروژه‌های پزشکی قانونی مشمول طرح‌های مهر ماندگار شود تسهیل خوبی در ساخت این پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان‌های استان مراکز پزشکی قانونی در حال ساخت است، اضافه کرد: تاکنون پروژه‌های زرین‌شهر، نایین، نجف‌آباد 50 درصد، داران 55 درصد، فریدن و شهرضا 40 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه داشته است که در صورت تأمین اعتبار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان بیان کرد: تاکنون برای پروژه ساختمان جدید اصفهان 3 میلیارد تومان هزینه شده که 8 میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل ساخت و تجهیزات آن نیاز دارد.

وی هم‌چنین به میزان اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد: داران و شهرضا یک میلیارد تومان، نایین، زرین‌شهر و نجف‌آباد 600 میلیون تومان اعتبار نیاز دارند تا تکمیل شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ساختمان جدید پزشکی قانونی 20 هزار متر زمین و 9 هزار و 386 متر زیربنا است که در محل گورت اصفهان از سال 85 در حال ساخت است.

این بنا در سه طبقه آزمایشگاه، کمیته تخصصی، معاینات سرپایی و اداری است که دارای سازه بتونی و گنبد بتونی با چهار پله فرار تعبیه شده است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول