اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

مرکز پزشکی قانونی در بندر گناوه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: احداث مرکز پزشکی قانونی شهرستان گناوه در دستور کار قرار گرفته و تمهیدات لازم نیز در همین ارتباط اندیشیده ده است.

مرکز پزشکی قانونی در بندر گناوه راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در دیدار با مدیر کل پزشکی قانونی بوشهر اظهار داشت: با گستردگی جغرافیایی، وجود جمعیت بالا و شهرستان گناوه به عنوان مرکز توریستی استان ایجاد ساختمان و اداره پزشکی قانونی ضروری است.

این مقام مسئول تاکید کرد: آمادگی کامل داریم تا ساختمان پزشکی قانونی گناوه بنا کنیم تا مردم شریف این شهرستان بتوانند بدون مراجعه به شهرستان‌های دیگر ضمن هزینه راه و وقت تلف شده در همین شهرستان کارهای خود را دنبال کنند.

وی به اهمیت وجود پزشکی قانونی اشاره کرد و گفت: پزشکی قانونی جدایی از خدمات دهی می‌تواند از نظر آماری کمک شایانی برای پیشگیری تلفات و حوادث احتمالی کند.

فرماندار گناوه گفت: در حال حاضر پیگیری‌های خوبی برای تهیه زمین در شهر گناوه صورت گرفته به محض قطعی شدن زمین اعتبارات ویژه‌ای هم برای ساخت آن اختصاص می‌یابد.

جعفری نسب گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در شهرستان گردشگران و شهروندان گرامی در ایام نوروز باید تمام نکات ایمنی را رعایت کنند تا از بروز هر حادثه‌ای جلوگیری شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه امسال تدابیری پیش‌بینی شده که مسافران و گردشگران بتوانند با خیال راحت از شهرستان بازدید و از فضاهای موجود بهره ببرند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول