اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان خبر داد

کاهش 12 درصدی مراجعات به پزشکی قانونی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از کاهش 12 درصدی مراجعات به پزشکی قانونی استان زنجان خبر داد.

کاهش 12 درصدی مراجعات به پزشکی قانونی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، مهدی فروزش در جلسه شورای عالی قضایی استان زنجان از مراجعه 21 هزار و 954 نفر برای معاینه پزشکی در سال جاری به این اداره کل خبر داد و افزود: این تعداد مراجعه کننده در مقایسه با سال گذشته 12درصد کاهش داشته است.

وی به افزایش 57 درصدی برق گرفتگی و 157 درصدی گاز گرفتگی در سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: امسال میزان فوت شدگان ناشی از تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 13 درصد کاهش دارد.

همچنین جلسه شورای عالی قضایی استان به ریاست رئیس کل دادگستری تشکیل شد.

در این جلسه جعفر گل محمدی بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب برای حل معضلات اجتماعی را از اهداف برگزاری این جلسه اعلام کرد و گفت: بررسی و حل بیشتر مشکلات و معضلات اجتماعی برعهده دستگاه قضایی است.

در ادامه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از تشکیل یک هزار و 234 فقره پرونده تخلفات صنفی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد 122 فقره پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان بود که متخلفان در مجموع 590 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

در ادامه این جلسه مدیرکل امور زندان‌های استان زنجان نیز از فعالیت مرکز مراقبت زندانیان بعد از خروج گزارش داد و گفت: در 11 ماه گذشته 87 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی و زمینه اشتغال 64 نفر هم دربخشهای کشاورزی، صنعتی و صنایع دستی فراهم شده است.

علاءالدین کریمی همچنین به شرکت بیش از 450 نفر از زندانیان در کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: از این تعداد 220 نفر موفق به دریافت گواهینامه مهارتی فنی و حرفه‌ای شده‌اند.

همچنین اعضای هیئت بررسی وضعیت بازداشتی‌ها و ساماندهی امور زندانیان استان زنجان از طریق ویدئو کنفرانس به مشکلات 19 نفر از زندانیان استان زنجان رسیدگی کردند.

در این جلسه زندانیان به طور مستقیم مشکلات قضایی خود را مطرح و مسئولان دستگاه قضایی استان خواسته‌های زندانیان را براساس قانون رسیدگی کردند.

اتهام زندانیانی که با رئیس محاکم عمومی زنجان، معاون دادستان عمومی و انقلاب زنجان و مدیر کل امور زندان‌های استان  گفت‌و‌گوی مستقیم کردند مواد مخدر، حمل کالای قاچاق و مشروبات الکلی و جرایم عمومی و کلاهبرداری بود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول