اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان:

مشکل فضای فیزیکی پزشکی قانونی لرستان رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از رفع مشکل فضای فیزیکی در این اداره‌کل برای رفاه حال مردم و کارکنان این مرکز در سال جاری خبر داد.

مشکل فضای فیزیکی پزشکی قانونی لرستان رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی لرستان، پیمان آسترکی گفت:‌ به همین منظور پروژه ساختمان جدید پزشکی قانونی استان در سه ماهه اول امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ساختمان فعلی اداره‌کل پزشکی قانونی استان با مشکل فضای اداری و معاینات مواجه است، افزود: از پایان سال 89 ساخت پروژه ساختمان اداره‌کل با مساحت هزار و 450 مترمربع آغاز شد که عملیات اجرایی این طرح در سال 90 حدود 95 درصد رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه در سه ماهه اول سال جاری مشکل اداری، معاینات و آزمایشگاه اداره‌کل تا حد قابل توجهی رفع می‌شود.

آسترکی افزود: سالن تشریح فعلی پزشکی قانونی خرم‌آباد نیز با کمبود فضا مواجه است، به همین دلیل در ابتدای سال 90 یک قطعه زمین به مساحت 2 هزار مترمربع واقع در منطقه گلدشت غربی به این اداره‌کل اختصاص یافت و پس از طراحی و آماده شدن نقشه‌ها، عملیات ساختمانی آن آغاز شده و در حال حاضر در مرحله پی‌ریزی است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان تأمین زمین ساختمان شماره دو و آغاز به ساخت پروژه و اخذ مجوز خرید و تأمین اعتبار برای شهرستان‌های الیگودرز و دورود را از دیگر اقدامات انجام شده برای رفع مشکل فضای فیزیکی در این استان عنوان کرد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول