اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پزشکی قانونی کشور خبر داد

کمبود نیروی انسانی مهم‌ترین مشکل پزشکی قانونی کشور

خبرگزاری فارس: معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور کمبود نیروی انسانی را مهم‌ترین مشکل پزشکی قانونی کشور عنوان کرد.

کمبود نیروی انسانی مهم‌ترین مشکل پزشکی قانونی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرزاق برزگر عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در چند سال گذشته فقط در چند مرکز آزمایشگاهی کشور خدمات پزشکی قانونی صورت می‌گرفته، اظهار داشت: در حال حاضر در تمامی استان‌های کشور خدمات اولیه ارائه و در حد امکانات و توان آزمایشگا‌هی تخصصی نیز در بیشتر استان‌ها راه‌اندازی و تجهیز شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سازمان پزشکی قانونی و با بیان اینکه این امور باید طبق ضروریت چه در نظام سیاسی و چه در نظام قضایی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: در سازمان پزشکی قانونی در اقصی نقاط کشور به این امر مهم توجه ویژه‌ای می‌شود.

معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به سختی‌ها در مجموعه پزشکی قانونی برای پرسنل این مجموعه در راستای خدمت رسانی به افراد مصدوم و همراهان آن‌ها که از روحیه کافی برخودار نیستند، تصریح کرد: انتظار از مجموعه پزشکی قانونی برخورد مناسب با مصدومین و خانواده‌های آنان است که این برخورد مناسب در تمامی مجموعه‌های پزشکی قانونی کشور در بین پرسنل وجود دارد.

برزگر با بیان اینکه تشکیلات سازمان پزشکی قانونی به علت قدیمی بودن از درجه خوبی برخوردار نیست، اذعان داشت: خوشبختانه در حال حاضر در زمینه حل مشکلات و نواقص تشکیلات توجه خوبی صورت گرفته و امیدواریم با کمک‌های استانی در کنار کمک‌های ملی بتوانیم در بازسازی تشکیلات و ارائه خدمات مناسب به مردم موفق باشیم.

وی انجام امور به صورت کارشناسی در راستای احقاق حقوق مردم و کمک به دستگاه‌های قضایی را از اهداف و فلسفه اصلی سازمان پزشکی قانونی کشور عنوان کرد.

معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور یادآور شد: سازمان پزشکی قانونی کشور با تمام توان در خدمت مجموعه پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی خواهد بود و امیدواریم این مجموعه برای انجام خدمات به نحو صحیحی مورد توجه و حمایت بیشتر مسئولان استانی نیز قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول