اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی

سالن تشریح پزشکی قانونی قاینات راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی سالن تشریح پزشکی قانونی قاینات با حضور مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد.

سالن تشریح پزشکی قانونی قاینات راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی، مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی در مراسم راه‌اندازی سالن تشریح مرکز قاینات اظهار داشت: راه‌اندازی سالن تشریح در شهرستان قاینات یکی از اولویت‌های کاری این اداره کل در سال جاری بود که با همکاری مسئولان شهرستان با اختصاص اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال از سوی اداره کل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی برای خرید تخت تشریح مطابق با استانداردهای روز دنیا، تجهیزات لازم و آماده‌سازی فضای آن آماده بهره‌برداری شد.

محمدرضا نورس افزود: راه‌اندازی سالن تشریح در شهرستان قاینات با عنایت به جمعیت شهرستان و مسافت آن با مرکز استان لازم و در کاهش هزینه‌های مراجعان برای ارجاع اجساد به مرکز استان برای کالبدگشایی و تسریع در ارائه خدمات به مردم منطقه مؤثر است.

وی اظهار امیدواری کرد: با قول مساعدت فرماندار شهرستان قاینات برای اختصاص اعتبار مورد نیاز به پروژه احداث ساختمان پزشکی قانونی قاینات که یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان‌جنوبی است در سال آینده شاهد آغاز به کار عملیات ساخت آن پروژه در شهرستان خواهیم بود.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با پیگیری‌های این اداره کل و با اصلاح چارت تشکیلاتی پزشکی قانونی خراسان جنوبی مشکل کمبود نیروی انسانی که یکی از مشکلات پزشکی قانونی در مرکز استان و شهرستان‌ها است حل خواهد شد.

نورس از خرید زمینی برای احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان قاینات به به متراژ 2 هزار و 30 مترمربع با قیمت دولتی منطقه خبر داد.

وی افزود: این زمین با پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته در یک موقعیت مناسب که به تأیید ستاد سازمان پزشکی قانونی کشور رسیده است با قیمت دولتی منطقه از مسکن و شهرسازی استان با اعتباری بالغ بر 47 میلیون و 402 هزار ریال خریداری شد.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی با اشاره به ضرورت ساخت این مرکز برآورد اعتبار مورد نیاز ساخت پروژه ساختمان پزشکی قانونی قاینات را متشکل از مجموعه معاینات بالینی، تشریح و آزمایشگاه را 8 میلیارد ریال عنوان کرد که طی مدت دو سال در سه طبقه با زیربنای متراژ تخصصی 210 مترمربع فضای بالینی، 350 مترمربع فضای سالن تشریح و 571 مترمربع فضای آزمایشگاه به بهره‌برداری برسد.

نورس در پایان خواستار حمایت و اختصاص اعتبارات لازم از سوی فرمانداری شهرستان قاینات برای احداث پروژه ساختمان پزشکی قانونی آن شهرستان شد.

انتهای پیام/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول