اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طی یک سال گذشته

بیش‌ترین معاینات پزشکی قانونی مربوط به نزاع و سوانح رانندگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان گفت: طی یک سال گذشته بیش‌ترین معاینات سرپایی پزشک قانونی مربوط به نزاع و سوانح رانندگی بوده است.

بیش‌ترین معاینات پزشکی قانونی مربوط به نزاع و سوانح رانندگی است

مهرداد ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه تعداد کل معاینات سرپایی در سال 90 رشد 9 دهم درصدی داشته است، افزود: در سال 90، 141 هزار و 962 نفر مورد معاینه سرپایی قرار گرفتند که این تعداد مراجعه نسبت به سال گذشته افزایش داشته چرا که در سال 89، 140 هزار و 629 مورد به پزشکی قانونی مراجعه کرده بودند.

وی افزود: از کل معاینات صورت گرفته بیش‌ترین مراجعه‌کنندگان به پزشکی قانونی، مرد با تعداد 96 هزار و 303 نفر بوده است.

مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان تصریح کرد: بیش‌ترین میزان معاینات سرپایی مربوط به نزاع و سوانح رانندگی بوده که در مجموع در سال 90، 22 هزار و 389 نفر معاینه سرپایی شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل این میزان 2.9 درصد کاهش داشته است.

وی از پاسخ‌گویی میز خدمات در پزشک قانونی به مراجعان خبر داد و گفت: اداره‌کل پزشک قانونی استان در راستای دست‌یابی سریع و آسان خدمات و هم‌چنین تکریم ارباب‌رجوع در سال 1390 اقدام به ایجاد این واحد کرده است.

ستاره گفت: ارائه اطلاعات و راهنمائی‌های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعان، هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذی‌ربط و تحویل و اعلام آن به مراجعان از مهم‌ترین اقدامات میز خدمات است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول