اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت ووشوی استان قزوین:

5 ووشوکار قزوینی برای آسیایی شدن به مصاف رقیبان می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی استان قزوین گفت: چهار ووشوکارقزوینی به منظور حضور در نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشورمان جهت آسیایی شدن به مصاف رقیبان خود می‌روند.

5 ووشوکار قزوینی برای آسیایی شدن به مصاف رقیبان می‌روند

علی تنباکوساز امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به این که رضا سبحانی، علیرضا بختیاری، حسین پنجعلی‌زاده  و امید محمدخانلو در بخش ساندا در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند، اظهار کرد: شمیم مهدی‌پور بانوی تالوکار استان قزوین نیز به نمایندگی از بانوان این استان در این رقابت‌ها حضور دارد‌.

وی با بیان اینکه ووشوکاران استان قزوین از سه ماه قبل زیر نظر مربیان تمرینات آمادگی خود را پشت سر گذاشته‌اند، یادآور شد‌: با انگیزه بالایی که این ورزشکاران دارند، موفقیتشان در مسابقات انتخابی تیم ملی کشورمان دور از دسترس نیست‌.

تنباکوساز تصریح کرد‌: نخستین مرحله مسابقات قهرمانی ووشوی کشور که فردا در تهران آغاز می‌شود، از کیفیت بالایی برخوردار است و ووشوکاران ما کار دشواری برای مقابله با حریفان دارند‌.

دبیر هیئت ووشوی استان قزوین با بیان اینکه نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور و منتخبین ووشوی مراکز استان‌ها در این رقابت‌ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: با تلاشی که از ووشوکاران قزوینی در این چند وقت دیده شده است، دو نفر از این ورزشکاران می‌توانند جواز حضور در ترکیب نهایی تیم ملی را کسب کنند‌.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات در مراحل مختلف اردو می‌توانند در ترکیب ثابت تیم ملی جای گیرند، افزود: هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی ووشو بزرگسالان آسیا 26 مرداد ماه تا چهارم شهریور ماه سال جاری در هوشیمینه ویتنام برگزار می‌شود.

تنباکوساز با اشاره به اینکه مهدی محمدی و سعید شعبانی دیگر ووشوکاران استان قزوین هستند که باید در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان کشورمان حضور پیدا کنند، اضافه کرد: این دو ورزشکار تمرینات خود را از نخست تیرماه سال جاری به منظور حضور در رقابت‌های جهانی ماکائو چین در تهران برگزار می‌کنند.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین بیان کرد: حضور هفت ملی‌پوش قزوینی در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان نشان از رشد و پیشرفت چشمگیر این رشته ورزشی در سطح این استان داشته که این مسئله با تلاش و برنامه‌ریزی مستمر حاصل شده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول