اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکستی دیگر برای ورزش کرمان

عنوان 31 هیئت ووشوی کرمان در رده‌بندی فدراسیون

خبرگزاری فارس: هیئت ووشوی کرمان در رده‌بندی فدراسیون ووشوی کشور با خلق رکوردی جالب توجه جایگاه پایانی را در بین تمام استان‌ها به خود اختصاص داد.

عنوان 31 هیئت ووشوی کرمان در رده‌بندی فدراسیون

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، با انتشار جدول رده‌بندی استان‌های مختلف از سوی فدراسیون ووشو نام هیئت ووشوی استان کرمان به عنوان ضعیف‌ترین هیئت ووشوی کشور در سال 90 در جایگاه 31 قرار گرفته است در این ارزیابی هیئت ووشوی استان تهران به عنوان هیئت نمونه و برتر در جایگاه نخست قرار دارد.

در این ارزیابی معیارهایی مانند پیشرفت در ابعاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تعامل با فدراسیون ووشو و اداره کل ورزش و جوانان استان، درآمدزایی و مراوده با سازمان‌ها و نهادهای مختلف، فعالیت‌های بهینه در امورات استعدادیابی و قهرمان‌پروری، حضور مستمر در مسابقات کشوری و معرفی ملی‌پوش، نخبه‌های ووشو و برگزاری مسابقات درون استانی مورد بررسی قرار گرفته است.

قبل از این تیم هیئت ووشوی استان کرمان در سه سال متوالی حضور در لیگ قهرمانی کشور بعد از نفت تهران در جایگاه دوم جدول قرار داشت که در سال گذشته به دلیل عدم حمایت از این تیم ووشوکاران کرمانی از لیگ حذف شدند.

به گزارش فارس، رتبه‌بندی هیئت ووشوی استان‌های کشور در سال 90 به شرح زیر است: تهران، کرمانشاه، زنجان، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، فارس، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، قزوین، گیلان، همدان، البرز، هرمزگان، لرستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، سمنان، آذربایجان غربی، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، اردبیل، قم، بوشهر، کردستان، گلستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد و کرمان.

با توجه به این سقوط آزاد، مسئولان ورزش استان کرمان باید با اتخاذ تدابیر ویژه‌ای از اشخاص ورزشی و پیشکسوتان هر رشته ورزشی در رأس آن هیئت استفاده کنند.

علاوه بر آن مسئولان ورزش می‌توانند در گام نخست با دعوت از پیشکسوتان هر رشته ورزشی از منتخبان و اشخاص علاقمند به حضور در هر هیئت ورزشی برنامه‌ها و خواسته‌های مورد نظر را درخواست کنند تا وضعیت برخی هیئت‌های ورزشی این چنین نشود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول