اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشو خراسان رضوی اعلام کرد

ووشو خراسان رضوی جزو 3 قدرت ورزشی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو خراسان رضوی، ووشو استان را جزو سه قدرت اول کشور دانست و گفت: هیئت استان در سال 90 بعد از تهران به عنوان برترین هیئت ورزشی کشور دست یافت.

ووشو خراسان رضوی جزو 3 قدرت ورزشی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد رستگار مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیئت ووشو استان با 100 درصد نیروی بومی در لیگ دسته یک سال 90 شرکت کرد که موفق به کسب سهمیه لیگ برتر برای استان در سال 91 شد.

دبیر هیئت ووشو خراسان رضوی ادامه داد: با وجود راهیابی تیم استان به لیگ برتر کشور در سال 91، متأسفانه مشکلات مالی هیئت برای اعزام تیم به مسابقات همچنان وجود دارد.

وی نبود حامی مالی مناسب در ورزش‌های رزمی را ضربه بزرگی بر پیکره ورزش رزمی استان دانست و گفت: هنوز هیچ حامی مالی همکاری قطعی خود را برای پشتیبانی تیم اعزامی استان به لیگ برتر کشور، اعلام نکرده است.

دبیر هیئت ووشو خراسان رضوی، با بیان اینکه در سال 90 با کمک‌های مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تیم ووشو استان توانست در لیگ دسته یک کشور شرکت کند، اظهار امیدواری کرد: در سال جدید هم این پشتیبانی‌ها از تیم استان ادامه یابد.

دبیر هیئت ووشو خراسان رضوی تصریح کرد: پروژه احداث سالن تخصصی هیئت ووشو استان از زمان سفر اول ریاست جمهوری کلید خورده و تا سال 88 به 75درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است، اما از آن سال تا امروز، پیشرفتی نداشته است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول