اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/هفته پایانی لیگ ووشوی کشور/

ووشوکار قمی در جمع بهترین‌های لیگ دسته اول ووشو

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: ووشوکار قمی در جمع برترین‌های هفته‌های پایانی مسابقات لیگ دسته اول ووشوی مردان باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

ووشوکار قمی در جمع بهترین‌های لیگ دسته اول ووشو

مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: از سوی سازمان لیگ ووشو بهترین‌های هفته پایانی لیگ دسته اول ووشو که به قهرمانی تیم مرکزی و نایب قهرمانی خراسان رضوی انجامید، معرفی شدند که در بین برترین‌ها، نام مسعود فراهانی عضو تیم هیئت ووشوی قم به عنوان پرامتیازترین بازیکن بخش تالو معرفی شد.

وی افزود: از سوی فدراسیون ووشو، بهترین‌های هفته پایانی لیگ دسته اول ووشو در حالی معرفی شدند که عنوان فنی‌ترین تیم به هیئت مرکزی رسید، عنوان بهترین بازیکن ساندا به حیدر رضایی از مرکزی رسید، عنوان فنی‌ترین مربیان را حبیبی و عسگری هر دو از مرکزی کسب کردند و بهترین سرپرست نیز محمد محمدپوری از شینگ‌یی‌چوان بود.

دبیر هیئت ووشو استان قم از تلاش هیئت ووشو قم برای صعود به مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: تیم هیئت ووشوی استان قم با ترکیبی از ووشوکاران بومی آماده در پیکارهای ووشوی دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور یافت.

وی خاطر نشان کرد: در پایان لیگ دسته اول، دو تیم برتر لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور که عملکرد خوبی در سال جاری داشتند در لیگ سال 91 به دسته برتر راه یافتند، ضمن اینکه باید تلاش کنیم در فصل آینده لیگ دسته اول عملکرد بهتری داشته باشیم.

ادیب‌نژاد تصریح کرد: ووشوکاران قمی امسال برای نخستین بار حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول ووشوی مردان باشگاه‌های کشور را تجربه کردند و با ترکیبی از بازیکنان بومی و یکی دو چهره غیر بومی با حریفان خود به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه در هفته پایانی ووشوکاران تیم را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم، از ناکامی هیئت قم در صعود به لیگ برتر ووشو ابراز تأسف کرد و بیان داشت: تا هفته‌ پایانی لیگ دسته اول ووشوی کشور، تیم هیئت ووشوی قم یکی از تیم‌هایی بود که شانس حضور در لیگ ‌برتر را داشت اما در آخر به کم‌کاری بازیکنان خودمان باختیم و نتوانستیم به لیگ‌ برتر صعود کنیم.

دبیر هیئت ووشوی استان قم افزود: چند نفر از ووشوکاران تیم ما به دلیل حضور در امتحانات دانشگاه در اختیار تیم نبودند و تعدادی هم که قرار بود از شهرستان به تیم ما اضافه شوند که سر وقت به ترکیب تیم نرسیدند و در آخر هم با این همه بدشانسی هفته آخر به مصاف حریفانمان رفتیم و در بازی آخر نیز با بد شانسی روبه‌رو شدیم و در ثانیه‌های آخر با نتیجه 7 بر 6 شکست خوردیم.

وی ادامه داد: شرایط حضور در لیگ ‌برتر واقعا شرایط خاصی است و باید در ترکیب تیم از نفرات ملی‌پوش استفاده شود تا در طول فصل نتایج خوبی را کسب کنیم، البته اگر سطح فنی یک تیم پایین‌تر از لیگ برتر باشد همان بهتر که در لیگ دسته اول حضور داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول