اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ووشو استان اصفهان خبر داد

برگزاری استاژ فنی برای مربیان ووشو

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: تا پایان سال دو استاژ فنی برای مربیان ووشو اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری استاژ فنی برای مربیان ووشو

مریم معماری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در استاژ فنی مربیان ووشو اصفهان، از مربیانی که توانستند دوره‌های استاژ فنی بین‌المللی را در کشور اندونزی پشت سر بگذارند استفاده می‌شود.

وی با نزدیک شدن به پایان سال تأکید کرد: از جمله برنامه‌های هیئت ووشو استان اصفهان در این چند وقت بازدید از ووشو‌کاران و خانواده‌های ورزشکاران ووشو است که توانستند رتبه‌های اخلاقی یا ورزشی را از آن خود کنند.

نایب رئیس هیئت ووشو استان اصفهان در مورد برنامه‌های هیئت ووشو استان اصفهان در سال 1391 گفت: این هیئت از هم‌اکنون اقدام به بستن تقویم ورزشی خود برای سال آینده کرده است.

وی برنامه‌ریزی‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان را در سال جاری بسیار خوب عنوان کرد و بیان داشت: با اینکه اداره‌کل با دید کارشناسانه به ورزش استان اصفهان نگاه می‌کند اما هیئت‌‌های ورزشی انتظار کمک‌های مالی بیشتری از اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان دارند.

معماری ادامه داد: البته روشن است که وضعیت مالی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در شرایط مناسبی قرار ندارد اما در صورتی که وعده‌های مالی داده شده به هیئت ووشو استان اصفهان برآورده شود، با زیبایی بیشتری ووشو استان راه خود را در میادین کشوری و بین‌المللی باز می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول