اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری:

ووشو چهارمحال و بختیاری رتبه هشتم را در کشور کسب کرد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس رده‌بندی فدراسیون ووشو در سال 90 تیم ووشو چهارمحال و بختیاری در جایگاه هشتم کشور جای گرفت.

ووشو چهارمحال و بختیاری رتبه هشتم را در کشور کسب کرد

تیمور بنی‌طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بر اساس رده‌بندی که هر ساله از سوی فدراسیون ووشو کشور انجام می‌گیرد تیم استان موفق شد جایگاه هشتم کشوری را بدست آورد.

وی افزود: کسب این جایگاه با وجود عدم برخورداری تیم ووشو کشور از حضور اسپانسر و مکانی مناسب برای تمرین ورزشکاران به خوبی گواهی روشن بر توانمندی‌ها و استعدادهای بی‎شمار ورزشکاران این استان است.

بنی‌طالبی خاطرنشان کرد: بر همین اساس در صورت اختصاص امکانات و تجهیزات کافی با توجه به قابلیت‌های بی‎شمار ورزشکاران تیم ووشو استان این تیم می‌توانست جایگاه سوم کشور را کسب کند.

دبیر هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری خواستار حمایت مسئولان از تیم ووشو استان شد و گفت: در حال حاضر سطح ورزش ووشو چهارمحال و بختیاری در مسیر رشد و ترقی قرار گرفته است، این امر نویدبخش کسب جایگاه واقعی ووشو استان خواهد بود.

وی ووشو را ورزش مورد علاقه جوانان چهارمحال و بختیاری دانست و گفت: این رشته ورزشی یکی از پرمدال‌آورترین رشته‌های ورزشی استان است که باید به آن توجه ویژه صورت گرفته و بستر لازم برای شکوفایی و رشد آن فراهم شود.

بنی‌طالبی نبود اسپانسر را مانع توسعه ورزش و شکوفایی استعدادهای این استان دانست و گفت: ورزشکاران و قهرمانان استان دارای توانمندی‌های بسیاری هستند که با دلگرمی مسئولان و حمایت از آنها می‌توان در رشد و شکوفایی این استعدادها گام موثری برداشت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول