اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ووشو:

فدراسیون ووشو در بین دیگر فدراسیون‌ها برتر شد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ووشو گفت: فدراسیون ووشو در بین دیگر فدراسیون‌ها برتر شد.

فدراسیون ووشو در بین دیگر فدراسیون‌ها برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مهدی علی‌‌نژاد ظهر امروز در نشست مجمع عمومی سالانه هیئت ووشو استان ایلام اظهار داشت: این موفقیت حاصل تلاش همه اعضای فدراسیون ووشو در اقصی نقاط کشور است.

وی ادامه داد: فدراسیون ووشو طی سال اخیر تلاش‌های فراوانی را در راستای کسب عنوان‌های قهرمانی در میادین ورزشی کرده است.

این مسئول اضافه کرد: بر اساس اعلام کارشناسان مرتبط با موضوع فدراسیون ووشو  در سال 90 بیش از دو برابر 14 سال قبل مدال جهانی کسب کرده است.

علی‌نژاد تصریح کرد: در ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون‌های ورزشی کشور فدراسیون ووشو به عنوان فدراسیون برتر کشور معرفی شد. 

رئیس فدراسیون ووشو گفت: این فدراسیون نیز در سال آتی برنامه‌های مختلفی را برای توسعه ورزش ووشو در مناطق مختلف کشور دارد.

وی ادامه داد: در استان ایلام نیز وضعیت ورزش ووشو در بخش‌های مختلف از جمله کسب عنوان‌های قهرمانی، فضاهای ورزشی و... در شرایط مطلوبی است.

این مسئول اضافه کرد: این رویداد ناشی از همکاری و عنایت ویژه  فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به رشته ووشو بوده و بر این اساس فدراسیون ووشو را مجاب می‌کند به این رشته در ایلام نظر ویژه‌ای داشته باشد.

علی‌نژاد تصریح کرد: ایجاد سالن ورزش به عنوان خانه ووشو از دلایل عنوان کردن عنایت ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به این رشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست ضمن خیر مقدم خواستار توجه ویژه رئیس فدراسیون ووشو به ورزش ووشو در  استان ایلام شد.

فرزاد فتاحی ابراز داشت: اداره کل ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به ورزش ووشو در استان ایلام دارد و مصداق آن فراهم کردن فضای اختصاصی و ایجاد خانه ووشو در ایلام است.

وی ادامه داد: ورزش ووشو دارای استعدادهای فراوان و نهفته‌ای در استان ایلام است که با عنایت ویژه مسئولان امر این استعدادها شکوفا می‌شود.

رئیس هیئت ووشوی استان ایلام نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد سالانه هیئت ووشو را تشریح کرد.

عبدالرحمان غلامی تصریح کرد: توسعه ورزش ووشو در بخش تربیت ورزشکاران مستعد و مدال‌آور یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت ووشوی ایلام است.

وی متذکر شد: برای تحقق این مهم نیز برنامه‌های مختلفی از سوی این هیئت ورزشی تدوین شده که به مرور در طول سال اجرایی و محقق می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: تحقق این برنامه‌ها نیازمند همکاری و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان ایلام است که به حق تاکنون این هیئت مشمول حمایت‌های همه جانبه مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام شده است.

انتهای پیام/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول