اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو آذربایجان غربی:

هیئت ووشو در شهرستان‌ها فعال‌تر شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو آذربایجان غربی گفت: هیئت ووشو در شهرستان‌های فاقد هیئت باید در راستای جذب جوانان فعال‌تر شود.

هیئت ووشو در شهرستان‌ها فعال‌تر شود

طاهر بخشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: خانه ووشوی هیئت ووشوی استان با زیر بنای 150 متر مربع برای استفاده ووشوکاران سال گذشته در محل مجموعه ورزشی پانزده خرداد ارومیه افتتاح شد.

وی سال 90 را سال شکوفایی ورزش ووشوی استان دانست و تصریح کرد: افتتاح خانه ووشو استان در ورزشگاه پانزده خرداد شهرستان ارومیه، درخواست 2 سالن دیگر برای ووشوکاران استان از اداره کل ورزش و جوانان استان برای ووشو‌کاران و خرید فرش سبک تالو از دیگر برنامه‌های هیئت ووشوی استان است.

این مسئول ادامه داد: با افتتاح خانه ووشوی استان می‌توان در راستای استعدادیابی و شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان گام‌ برداشت.

وی تصریح کرد: در سال گذشته برای نخستین بار کلاس عملی مربیگری با حضور سرمربی تیم ملی ووشو و 120 نفر شرکت‌کننده در استان برگزار شد که با استقبال زیادی مواجه شد و به دنبال آن کلاس تئوری مربیگری نیز امسال برگزار می‌شود.

بخشایی با بیان اینکه کارگاه علمی مربیگری ووشو در شهرستان ارومیه در سال گذشته برگزار شد، گفت:‌ این کارگاه با حضور دبیر فدراسیون ووشو، سرمربی تیم ملی ووشوی کشور و مسئولان هیئت ووشو استان با حضور بیش از 90 نفر از ووشو‌کاران آذربایجان غربی در محل خانه کاراته این شهرستان برگزار شد و به کسانی که در این دوره شرکت کردند، گواهینامه پایان دوره مربیگری اعطا شد.

بخشایی در زمینه وضعیت سالن‌های تمرین هیئت ووشوی آذربایجان غربی اضافه کرد: اعضای هیئت ووشوی ارومیه در طبقه دوم یک سالن چند منظوره در مجموعه ورزشی شهید باکری تمرین می‌کنند که آن را با همت رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان کیومرث ایراندوست در اختیار اعضای این هیئت قرار دادیم و خانه ووشو را نیز در همان سالن راه‌اندازی کردیم.

رئیس هیئت ووشوی آذربایجان غربی ادامه داد: اعضای فعالی که در کمیته‌های هیئت انتخاب شده‌اند برای فعالیت در هیئت ووشو استان گامی موثر در روند توسعه ورزش ووشو استان دارند.

بخشایی خاطرنشان کرد: هیئت ووشو در شهرستان‌ها باید بیش از پیش فعال‌ شود و شهرستان‌هایی که فاقد هیئت هستند نیز با فعال کردن هیئت ووشو در شهرستان در جذب جوانان استان به این ورزش پرنشاط سهیم باشند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول