اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان خبر داد

صعود ووشو استان اصفهان به رتبه پنجم کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: هیئت ووشو استان اصفهان از رتبه 15 کشوری به پله پنجم صعود کرد.

صعود ووشو استان اصفهان به رتبه پنجم کشوری

مرتضی کیانی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فدراسیون ووشو کشور رتبه ووشو استان اصفهان را به پله پنجمی ارتقاء داد که این موضوع چیزی غیر از هم‌دلی و دلسوزی تمام اعضای ووشو استان اصفهان را نشان نمی‏دهد.

وی با بیان اینکه هیئت ووشو استان اصفهان برای نخستین بار در رده سنی بزرگ‌سالان توانست مقام دوم کشوری را از آن خود کند، تصریح کرد: هم‌دلی بین‏ دست‌اندرکاران ووشو اصفهان به گونه‏ای صورت گرفت که تمام افراد طبق یک برنامه‏ریزی مشخص اهداف هیئت ووشو را جلو بردند.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان در مورد تقویم ورزشی 1391 ووشو استان اصفهان گفت: این تقویم تدوین شده و هم‏اکنون قابلیت ارائه شدن را دارد.

وی بیان کرد: در تاریخ هفت اردیبهشت ‌ماه سال جاری تمام هیئت‏های ووشو شهرستان‏های استان اصفهان برای توجیه حضوری و بیان دیدگاه‏ها و رسیدن به عملکرد‏هایی که فدراسیون ووشو کشور مدنظر قرار داده است به دور یکدیگر جمع می‏شوند.

کیانی اظهار داشت: از مهم‏ترین مواردی که در تقویم ورزشی ووشو استان اصفهان مدنظر قرار داده شده مقوله المپیاد ورزشی ایرانیان است که هیئت ووشو به طور حتم یکی از مقام‏های نخست تا سوم این مسابقات را از آن خود می‏کند.

وی تأکید کرد: البته در المپیاد ورزشی ایرانیان هیئت ووشو استان اصفهان در ابتدا مقام نخست این مسابقات را برای خود متصور است.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان تصریح کرد: ووشوکاران اصفهان برای حضور در رقابت‏های المپیاد ایرانیان در شهریورماه سال جاری از همه ‌گونه آمادگی برخوردار هستند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول