اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو البرز:

مربیان ملی هدایت تیم‌های منتخب ووشو البرز را عهده‌دار شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان البرز از بکارگیری مربیان ملی برای بالا رفتن توان ووشوکاران این استان خبر داد.

مربیان ملی هدایت تیم‌های منتخب ووشو البرز را عهده‌دار شدند

اسماعیل سایه‌افکن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: هفته گذشته نشست هیئت رئیسه و کمیته فنی هیئت استان با حضور اعضا برگزار شد و طی آن تقویم ورزشی استان و برنامه‌های سال 91 مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این تقویم نحوه آماده‌سازی تیم‌ها، برگزاری مسابقات انتخابی، دوره‌های آموزشی و اعزام‌ها تعیین گردید و مقرر شد کارها در چارچوب این برنامه هدایت شود.

سایه‌افکن از بکارگیری مربیان ملی برای هدایت تیم‌های استان البرز خبر داد و گفت: پس از ارزیابی عملکرد تیم‌های منتخب استان در مسابقات قهرمانی کشور تصمیم گرفتیم تا از وجود مربیان با سابقه ملی در رأس کادر فنی تیم‌های منتخب استان استفاده کنیم و بر این اساس فرهاد فتحی سرمربی اسبق تیم ملی ساندا به عنوان مربی تیم‌های استان در بخش مبارزه و غفار امانی سرمربی کنونی تیم ملی تالو به عنوان نفر اول کادر فنی تیم‌های منتخب استان در بخش فرم معرفی شدند.

رئیس هیئت ووشو استان البرز در ادامه بیان کرد: به طور قطع با توجه به توانمندی بالای این مربیان ملی شاهد شکوفایی این رشته ورزشی در استان البرز در سال‌های آینده خواهیم بود و چهره‌های جدیدی از این استان به تیم‌های ملی کشور معرفی خواهد شد.

سایه‌افکن در ادامه به دعوت 11 ووشوکار این استان به تیم‌های ملی کشورمان در سال جدید اشاره کرد و گفت: این نفرات باید از اردیبهشت‌ماه جهت حضور در اردوی تیم‌های ملی در دو بخش آقایان و بانوان خود را به کادر فنی تیم‌های ملی معرفی کنند.

وی در ادامه معرفی کادر فنی تیم‌های بانوان را منوط به برگزاری کمیته فنی و مشورت با ملی پوشان بانوی البرز دانست و گفت: این نشست هفته آینده برگزار خواهد شد تا تکلیف کادر فنی تیم‌های بانوان استان نیز مشخص شود.

وی در پایان از حل شدن مشکل محل انجام تمرینات تیم‌های منتخب استان سخن به میان آورد و افزود: با در اختیار گرفتن سالن اتوبوس‌رانی کرج این سالن به محل برگزاری و انجام اردوهای تیم‌های استان تبدیل شده و امیدوارم این شرایط مساعد تمرینی در نهایت موجب بالا رفتن آمادگی تیم‌های البرز و کسب نتایج مطلوب در مسابقات پیش ‌رو شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول