اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های کمربند طلایی

تیم ووشوی جوانان قزوین قهرمان کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی استان قزوین از قهرمانی تیم ووشوی جوانان استان در رقابت‌های کمربند طلایی سبک شائولین کشور خبر داد.

تیم ووشوی جوانان قزوین قهرمان کشور شد

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه رقابت‌های کمربند طلایی با حضور 514 ووشوکار از 17 تیم به میزبانی چابکسر برگزار شد، اظهار کرد: تیم ووشوی جوانان کشورمان با کسب سه مدال طلا و یک مدال نقره بر سکوی قهرمانی این مسابقات قرار گرفتند.

وی با اشاره به این که مهدی محمدی، علی مولایی و محسن شهبازی ووشوکاران طلایی تیم ووشوی استان قزوین در این رقابت‌ها بودند، عنوان کرد: رسول شفیعی هم در این مسابقات با کسب نایب‌قهرمانی، گردن‌آویز نقره را از آن خود کرد.

تنباکوساز با اشاره به آمادگی جسمی و روحی ووشوکاران جوان استان قزوین تصریح کرد: در این مسابقات پس از تیم ووشوی قزوین تیم‌های گلستان و لرستان به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین کسب هشت مدال طلای ووشوکاران استان از مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان را اتفاقی خجسته عنوان کرد و یادآور شد: خوشبختانه ووشوی استان قزوین در سال جاری عملکرد خوبی در سطح کیفی به نمایش گذاشت که البته امیدوار هستیم این موفقیت‌ها در سال آتی تداوم یابد.

وی قهرمانی شمیم مهدی پور و رضا سبحانی به همراه تیم‌های گاز مازندران و نفت تهران در رقابت‌های لیگ برتر بانوان و آقایان کشور را از دیگر موفقیت‌های این رشته ورزشی در استان قزوین برشمرد و خاطرنشان کرد: علیرضا بختیاری دیگر ووشوکار استان نیز به همراه تیم مقاومت تهران بر سکوی سومی این رقابت‌ها قرار گرفت.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون ووشوی کشور همچنین حضور چهار داور مطرح هیئت ووشوی استان را به عنوان قاضی در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور از دیگر افتخارات این رشته ورزشی در قزوین برشمرد و افزود: محمد نوری، روح‌الله گل‌محمدی، مهدی حبابی‌نژاد و محسن عباسی در بخش تالو و ساندای این مسابقات قضاوت کردند.

تنباکوساز آینده ورزشی ووشوی استان قزوین را درخشان خواند و خاطرنشان کرد: با تلاش و انگیزه بالای ورزشکاران این رشته ورزشی آینده روشنی در انتظار ووشوکاران استان قزوین است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول