اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 56، 65، 70 و 80 کیلوگرم

ووشوکاران قم به 4 مدال مسابقات ساندا کشور دست یافتند

خبرگزاری فارس: مربی باشگاه‌های ورزشی کانون حضرت سلمان و حضرت اباذر قم از موفقیت ووشوکاران این دو باشگاه در کسب چهار مدال طلای مسابقات ساندا کشور خبر داد.

ووشوکاران قم به 4 مدال مسابقات ساندا کشور دست یافتند

علی یزدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های ووشو در رشته ساندا با شرکت چهره‌های مطرح این رشته ورزشی به میزبانی تهران برگزار شد و حاصل تلاش تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها کسب چهار مدال خوشرنگ طلا بود.

وی تصریح کرد: اهمیت این مدال‌ها این است که همگی رنگ طلایی دارند و این نشان دهنده توانمندی و استعداد ووشوکاران قمی است که قطعا در آینده‌ای نزدیک اگر بیش از پیش حمایت شوند حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

مربی باشگاه‌های ورزشی کانون حضرت سلمان و حضرت اباذر قم افزود: یک تیم چهار نفره متشکل از مجید مهاجر، سجاد صفری، حسن قره گوزلو و سعید معصومی را به این دوره از مسابقات اعزام کردیم که حاصل تلاش آنها کسب چهار نشان طلا و عنوان قهرمانی بود.

وی خاطر نشان کرد: این تیم در اوزان منهای 65، 65، 70 و 80 کیلوگرم در رقابت‌های رشته ساندا حضور یافت و در نهایت در تمام این اوزان موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد تا قم به عنوان یکی از تیم‌های موفق معرفی شود.

یزدی که پیش از این دبیر هیئت کونگ‌فو استان قم بود در ادامه بیان داشت: در این رقابت‌ها در وزن منهای 56 کیلوگرم رده سنی جوانان مجید مهاجر با غلبه بر تمام حریفان خود در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب عنوان قهرمانی و نشان طلا شد.

وی اضافه کرد: تلاش سجاد صفری ووشو کار رده سنی بزرگسالان تیم اعزامی قم در وزن منهای 65 کیلوگرم نیز موفقیت ارزنده‌ای به همراه داشت و طی آن ووشوکار قم مقام قهرمانی و نشان طلای این دوره از پیکارها را به ارمغان آورد.

مربی باشگاه‌های ورزشی کانون حضرت سلمان و حضرت اباذر قم افزود: در وزن منهای70 رده سنی بزرگسالان این پیکارها نیز حسن قره گوزلو با بهره گیری از قابلیت‌های فنی خود از سد تمام رقبا گذشت و به مقام قهرمانی دست یافت تا این ووشوکار نیز طلایی شود.

وی که مسئولیت مربیگری این تیم را در رقابت‌های رشته ساندا کشور در تهران بر عهده داشت ادامه داد: در وزن منهای 80 کیلوگرم این دوره از مسابقات که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، سعید معصومی عنوان نخست و مدال طلا را از آن خود کرد.

یزدی خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات در سالن چیتگر تهران برگزار شد و خوشبختانه کارنامه موفقی از سوی تیم اعزامی قم به ثبت رسید و مقدمه خوبی برای تداوم موفقیت‌های ووشو قم در سال جدید در رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول