اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو خراسان‌رضوی تأکید کرد

تلاش برای حضور پر قدرت ووشو خراسان‌رضوی در لیگ برتر سال 91

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو خراسان‌رضوی گفت: تلاش برای حضور پر قدرت ووشو خراسان‌رضوی در لیگ برتر سال 91 مهم‌ترین برنامه این هیئت است.

تلاش برای حضور پر قدرت ووشو خراسان‌رضوی در لیگ برتر سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمد زحمتکش با اشاره به راه‌یابی تیم ووشو خراسان‌رضوی به رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: در سال 90 با اعزام 34 ووشوکار از خراسان‌رضوی به اردوی تیم ملی، به افتخار ثبت بالاترین رکورد در این زمینه در کشور نائل شدیم.

رئیس هیئت ووشو خراسان‌رضوی افزود: تمام تلاش هیئت این است که جایگاه خراسان‌رضوی در میان استان‌های کشور را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه خراسان‌رضوی تنها استانی است که هیئت علمی آموزشی آن دارای تخصص و مدرک دکترای تربیت‌بدنی است، تصریح کرد: این هیئت دارای مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری بین‌المللی در داخل استان و دیگر استان‌های کشور است.

رئیس هیئت ووشو خراسان‌رضوی افزود: هیئت ووشو استان از این نقطه قوت، به منظور توسعه ورزش ووشو در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان استفاده می‌کند.

وی اظهار داشت: از دیگر موارد شاخص این هیئت در سال جاری، کسب عنوان چهره ورزشکار برتر مسابقات آسیایی شانگ‌های توسط ووشوکار مشهدی است.

زحمتکش دست‌یابی ورزشکاران خراسان‌رضوی به مدال‌های مختلف در مسابقات آسیایی و جهانی را از دیگر رویدادهای ارزشمند سال 90 برشمرد و گفت: هیئت ووشو استان در سال گذشته در مجموع به عنوان پر مدال‌ترین و پر افتخارترین هیئت معرفی شد که امیدواریم در ارزیابی امسال نیز به این عنوان دست یابیم.

رئیس هیئت ووشو خراسان‌رضوی با اشاره به کسب مقام دومی هیئت ووشو خراسان‌رضوی بعد از تهران در میان هیئت‌های استانی کشور، اظهار داشت: ماه گذشته نیز این هیئت از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار گرفت و افتخار دیگری را برای استان کسب نمود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول