اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های کمربند طلایی رخ داد

کسب 7 مدال رنگارنگ توسط ووشوکاران قزوینی

خبرگزاری فارس: ووشوکاران استان قزوین با کسب 7 مدال رنگارنگ در رقابت‌های کمربند طلایی کشور خوش درخشیدند.

کسب 7 مدال رنگارنگ توسط ووشوکاران قزوینی

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: ووشوکاران استان قزوین با هفت مدال رنگارنگ در رقابت‌های کمربند طلایی قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

علی تنباکوساز با اشاره به درخشش ورزشکاران این رشته ورزشی در رقابت‌های قهرمانی کمربند طلایی کشور افزود: ووشوکاران شایسته استان قزوین در این مسابقات توانستند چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز را از آن خود کنند.

وی اظهار کرد: در این رقابت‌ها علی مولایی، مهدی محمدی و محسن شهبازی در رده سنی جوانان و علی رضا بختیاری در رده سنی بزرگسالان توانستند عنوان‌های قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

تنباکوساز همچنین تصریح کرد: رسول شفیعی و امیرمحمد خانلو در رده سنی جوانان و بزرگسالان دیگر ووشوکاران استان بودند که عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین عنوان کرد: محسن پنجعلی‌زاده دیگر ووشوکار استان در این رقابت‌ها بود که موفق شد مقام سومی رقابت‌ها را کسب کند.

تنباکوساز با اشاره به اینکه در این مسابقات 530 ووشوکار از 31 استان کشور حضور داشتند، بیان کرد: رقابت‌های ووشوی کمربند طلایی قهرمانی کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در کلاچای استان گیلان برگزار شد.

وی این موفقیت را ارزشمند برشمرد و گفت: برگزاری چهار مرحله رقابت بین ووشوکاران استان باعث شد تا آنها بتوانند با آمادگی و انگیزه بالای خود برای این رشته ورزشی در سطح کشور افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول