اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود اعتبارات مالی

بهره‌برداری خانه ووشو چهارمحال و بختیاری به تاخیر افتاد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل کمبود اعتبارات مالی، بهره‌برداری خانه ووشوی این استان به تاخیر افتاد.

بهره‌برداری خانه ووشو چهارمحال و بختیاری به تاخیر افتاد

فرشته بنی‌طالبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ووشو یکی از رشته‌های باسابقه در این استان است که تاکنون توانسته علاقمندان زیادی را به خود جذب کند و سالانه افراد زیادی در این رشته ورزشی فعالیت کنند.

وی افزود: با توجه به عملکردی که تیم ووشو استان در مسابقات ملی و بین‌المللی داشته است، باید بگوییم که در این رشته موفق عمل کرده و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته‌ایم.

بنی‌طالبی بر ضرورت توجه بیش از پیش به رشته ووشو در استان تاکید کرد و گفت: با توجه به ‌ظرفیت‌هایی که جوانان و نوجوانان ما در این رشته ورزشی دارند باید نگاه ویژه‌تری به این رشته داشته باشیم.

نایب رئیس هیئت ووشوی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه درحال حاضر600 بانوی ووشو‌کار در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: در سال گذشته از این تعداد 15 ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

بنی‌طالبی با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران ووشوکار استان، اظهار داشت: سه نفر از ورزشکاران استان در مسابقات قهرمانی آسیا توانستند 3 مدال طلا کسب کنند این در حالی است که به دلیل کمبود امکانات مالی نتوانتسم در حد شایسته‌ای از این ورزشکاران تقدیر و تشکر کنیم.

وی کمبود امکانات مالی را از مهم‌ترین مشکلات این هیئت عنوان کرد و افزود: مشکلات مالی باعث شده تا سالن ورزشی که چند سالی است در دست احداث است به بهره‌برداری نرسد.

بنی‌طالبی خاطرنشان کرد: همکاری نکردن بخش خصوص و عدم نظارت دقیق بر کارها نیز از دیگر مشکلات این هیئت ورزشی استان است.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول