اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین:

ووشوکاران قزوینی 143 مدال کشوری را از آن خود کردند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی استان قزوین گفت: سال گذشته سال خوب و پرباری برای هیئت ووشوی استان قزوین بود، به نحوی که ووشوکاران قزوینی توانستند 143 مدال رنگارنگ کشوری را از آن خود کنند.

ووشوکاران قزوینی 143 مدال کشوری را از آن خود کردند

علی تنباکوساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: سال گذشته سال خوب و پرباری برای هیئت ووشوی استان قزوین بود، به نحوی که ووشوکاران قزوینی توانستند 143 مدال رنگارنگ کشوری را از آن خود کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته شاهد افتخارات زیادی در این رشته ورزشی بودیم افزود: نایب قهرمانی تیم‌های ووشوی بزرگسالان و جوانان استان قزوین در تورنمنت‌های چند جانبه و کسب عنوان قهرمانی جوانان استان در بخش ساندای رقابت‌های قهرمانی کشور از جمله موفقیت‌های این رشته ورزشی در استان قزوین بوده است.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین ورودی شش سهمیه به اردوی تیم‌های ملی کشورمان را از دیگر نتایج خوب ووشوی استان برشمرد و افزود: رضا سبحانی، علیرضا بختیاری، سعید شعبانی، حسین پنج‌علیزاده و مهدی محمدی در بخش آقایان و شمیم مهدی‌پور بانوی تالوکار از ووشوکاران موفق استان قزوین بودند که توانستند با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور جواز حضور در اردوی تیم‌های ملی کشورمان را کسب کنند.

تنباکوساز همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه دوستانه و اردوهای مشترک با تیم‌های ووشوی استان‌های دیگر یادآور شد‌: تیم ووشوی استان سیستان و بلوچستان درخواست اردوی مشترک با تیم ووشوی استان قزوین را داشته است که با این پیشنهاد موافقت شده و این اردو از سی و یکم فروردین ماه به مدت یک هفته در خانه ووشوی استان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون ووشوی کشور با اشاره به اینکه این اردو زیر نظر منصور نوروزی سرمربی ووشوی استان قزوین برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد‌: برپایی این اردوی مشترک به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای حضوری قدرتمند‌تر در نخستین مرحله مسابقات درون اردویی تیم ملی است.

وی با اشاره به اینکه نخستین مرحله رقابت‌های درون اردویی تیم ملی بیست و چهارم اردیبهشت ماه در خانه آکادمیک ووشوی تهران برگزار می‌شود، گفت: با توجه به تمرینات منظم و انگیزه بالایی که ووشوکاران استان قزوین دارند، می‌توانند در این مسابقات نمایش خوبی را از خود نشان دهند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول