اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حضور زنان در صحنه‌های مختلف اجتماعی ملموس باشد

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید حضور زنان در صحنه‌های مختلف کاملا ملموس باشد.

حضور زنان در صحنه‌های مختلف اجتماعی ملموس باشد

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: حضرت زهرا(س) مظهر عظمتی ویژه، پرورشی نمونه و حضور همه جانبه‌ در همه عرصه‌ها بودند.

وی با اشاره به اینکه زنان مطرح و نمونه در قرآن هر یک شاخصه‌های ویژه‌ای داشته‌اند که حضرت زهرا (س) همه آن شاخصه‌ها را داشتند، خاطر نشان کرد: ایشان مثل حضرت مریم پاک و مطهر، همچون بلقیس عالم و مدبر، همچون زنان معاصر حضرت موسی(ع) حاضر در همه لحظات سرنوشت‌ساز و چون هاجر صبور و مقاوم بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضرت زهرا (س) حقیقت حسن و خوبی و تجسم همه زیبایی‌ها بوده‌اند، اضافه کرد: ایشان محور هستی و انگیزه خلقت آدم، زمین و آسمان بودند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه والای حضرت زهرا و عظمت ایشان بزرگ‌ترین الگو برای انسان‌ها به‌ویژه بانوان محسوب می‌شود، ادامه داد: حدود 30 آیه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در عظمت و شان آن حضرت نازل شده است.

حجت‌الاسلام دشتکی با تاکید بر اینکه باید سیره و شیوه زندگی حضرت زهرا (س) را در زندگی خود پیاده کرده و سرلوحه اعمال خود قرار دهیم، تصریح کرد: ایشان در همه لحظات حساس و مهم حضوری فعال داشتند.

وی با بیان اینکه حضور زنان جامعه اسلامی نیز در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و مذهبی باید همانند حضور حضرت زهرا (س) باشد، یادآور شد: حضور زنان در عرصه‌های مختلف سرنوشت‌ساز است و اگر این حضور کم‌رنگ باشد به معنی این است که به وظایف خود عمل نکرده‌ایم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید در زیرساخت‌ها به گونه‌ای عمل شود که حضور زنان در صحنه کاملا ملموس باشد، گفت: در حال حاضر زمینه‌سازی‌های زیادی در این راستا صورت گرفته است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول