اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

زنان در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی نقشی فعال دارند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: زنان در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی نقشی فعال دارند.

زنان در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی نقشی فعال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز در آئین آغاز کلاس‌های طرح رحمت در میاندشت اظهار داشت: در دولت‌های خدمتگزار دکتر احمدی‌نژاد تلاش شده به نیازهای اجتماعی تمام اقشار جامعه پرداخته شود و توجه خاصی به رفع نیازهای اجتماعی بانوان شده است.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی طرح رحمت به منظور توانمندسازی اجتماعی بانوان روستایی از مسائل و برنامه‌های ارزشمندی است که در دولت عدالت‌محور آغاز شده و در مراحل مختلف در سراسر کشور شاهد فعالیت این طرح بوده‌ایم.

خرم‌روز با تاکید بر نقش کلاس‌های رحمت در بالا بردن سطح آگاهی و دانش‌ بانوان نسبت به مسائل اجتماعی بیان داشت: اجرای این طرح در بالا بردن سطح دانش و آگاهی بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و استقبال بانوان به منظور اجرای این طرح سبب رشد و تعالی ایشان می‌شود.

وی اضافه کرد: توجه و احترام به زن در دین مبین اسلام بسیار مورد تاکید بوده و پیامبر اکرم (ص) نیز سفارشات زیادی در مورد جایگاه زن مسلمان داشته‌اند.

این مسئول در ارتباط با نقش و جایگاه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: امروز زنان نقشی فعال و ارزشمند در تمامی عرصه‌های اجتماعی ایفا می‌کنند.

بخشدار آبپخش در همین ارتباط عنوان کرد: به برکت نظام مقدس اسلامی زنان جایگاه واقعی خود که قبل از پیروزی شکوهمند اسلامی به یغما رفته بود را به دست آوردند و هم‌پای مردان در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی حضور و نقش فعال و مؤثر دارند.

مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش نیز در این مراسم گفت: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در سطح بخش آبپخش صورت گرفته و توان و آمادگی کامل برای برگزاری طرح رحمت در سایر روستاها را داریم.

فاطمه جهان‌افزوز بیان داشت: در سال جاری کلاس‌های آموزشی طرح رحمت در چهار روستای دشتی، بنار آزادگان، چهاربرج و میاندشت برگزار می‌شود.

وی افزود: این کلاس‌ها در 16 جلسه و با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود و از بانوان محترمه بخش انتظار داریم از این کلاس‌های با ارزش و مفید نهایت استفاده را ببرند تا با کسب معلومات و تجربه در زندگی روزمره خود موفق‌تر باشند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول