اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان:

زنان نیکوکار خوزستانی در ساخت مدرسه اول کشوری هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: زنان نیکوکار خوزستانی مقام نخست کشور در ساخت و ساز مدرسه را دارند.

زنان نیکوکار خوزستانی در ساخت مدرسه اول کشوری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ظهر امروز در جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و آموزشی جمشید فرح‌بخش با اشاره به اینکه 25 درصد خیرین مدرسه‌ ساز استان را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: زنان نیکوکار خوزستانی مقام نخست کشور در ساخت و ساز مدرسه را دارند و خیرین مدرسه‌ساز خوزستانی در سال‌‌های متوالی، نمونه کشوری هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان عنوان کرد: هر ساله حدود 42 جشنواره ویژه افراد خیر و نیکوکار در مناطق استان برگزار می‌شود و امسال نیز این جشنواره در بیش از 42 منطقه و شهرستان استان برگزار شد.

وی تأکید کرد:  آموزش و پرورش همواره نیازمند کمک خیرین در هر زمینه‌ای است.

این مقام مسئول در اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان میزان اعتبارات عمرانی سال گذشته استان در این اداره کل را 25 میلیارد تومان بیشتر از استان تهران اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود اعتبارات امسال استان در بخش ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس افزایش چشم‌گیری پیدا کند.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهارداشت: بر اساس طرح معلمان خیر آموزشی، افراد علاقمند به تدریس در مدارس، می‌توانند در روزهای معین در زمینه‌های تخصصی خود به تعلیم مبادرت ورزند.

رحمان فلاحی ادامه داد: طی 2 تا 3 سال اخیر بیش از یک میلیون ساعت تدریس توسط افراد خیر آموزشی در آموزش و پرورش استان ارائه شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: در استان خوزستان شاهد هستیم که بعضی از معلمان 20 ساعت در هفته به تدریس رایگان به دانش‌آموزان مناطق محروم می‌پردازند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: معلمان به عنوان محور اصلی تعلیم و تربیت و نقش‌آفرین توسعه آینده کشور خود با احساس مسئولیت و درک شرایط و حساسیت حوزه تعلیم و تربیت به این امر نیک گرایش یافته و عامل هستند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول