اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان:

بازگشت به اصول فاطمی(س) تضمین‌کننده سعادت زنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه تویسرکان گفت: تنها ابزار تضمین‌کننده سعادت و سلامت در توسعه مطلوب زنان بازگشت به اصول اصیل فاطمی(س) است.

بازگشت به اصول فاطمی(س) تضمین‌کننده سعادت زنان است

عسگر مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، هفته زن را فرصتی مناسب برای بازتعریف مقام زن در اجتماع دانست و اظهار داشت: تنها ابزار تضمین‌کننده در توسعه مطلوب زنان بازگشت به اصول اصیل فاطمی(س) است.

وی شاخص رشد و پیشرفت زنان جامعه اسلامی را گسترش فرهنگ و سیره فاطمی خواند و بیان داشت: معرفی الگوهای اسلامی و مؤثر، تبیین جایگاه و نقش زنان در تداوم انقلاب و سربلندی نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر قانون اساسی و نهادینه‌ شدن دیدگاه‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری پارامترهای مهمی است که زمینه را برای ارتقای جامعه هدف مهیا می‌کند.  

فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه ملت ایران ولایتمداری را از مرضیه زهرا(س) آموخته است، ابراز داشت: دو ویژگی بارز ایشان در عرصه‌های متفاوت اجتماع زمانه خود دفاع از ولایت و پاکدامنی است به نحوی که می‌توان حضرت فاطمه(س) را الگوی واقعی برای ولایت‌پذیری در همه زمان‌ها هم برای زنان و هم مردان خواند.

وی از حضرت زهرا(س) به عنوان اسوه مادری و اسطوره خانواده محوری یاد کرد و اذعان داشت: وقتی خداوند حضرت فاطمه (س) را بهانه خلقت آسمان و زمین معرفی می‌کند؛ چه چیز بهتر از اینکه میلاد ایشان را بهترین بهانه برای نزول خیر کثیر در جامعه زنان بدانیم.

مجیدی با تأکید بر اینکه محور تمام برنامه‌ها باید تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) باشد، تصریح کرد: هجمه اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان بر رکن اساسی تربیتی جامعه یعنی زنان برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های هفته زن گفت: همایش بزرگ کوثر همزمان با سراسر کشور در سالن ورزشی 2 هزار نفری الغدیر شهرستان به مناسبت میلاد مرضیه زهرا(س) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه تویسرکان در پایان افزود: پیاده‌روی 60 نفر از خواهران بسیجی با هدف اشاعه حجاب و عفاف از روستای مبارک‌آباد به حرم مطهر امامزاده ناصر(ع)، سرکشی از خانواده‌های شهدا، همایش یادواره شهدا در بیش از 30 پایگاه مقاومت بسیج خواهران در سطح شهرستان از مهمترین برنامه‌های هفته زن در تویسرکان است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول