اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجمع‌کنندگان تبریزی:/2

آقای علی‌اف! به فکر آزادی زنان و دختران باش

خبرگزاری فارس: دانشجویان و دیگر اقشار مردم که عصر امروز در مقابل کنسولگری جمهوری‌آذربایجان تجمع اعتراض‌آمیز برپا کردند، از رئیس‌جمهور این کشور خواستند به فکر آزادی زنان و دختران از چنگال ارمنی‌ها باشد.

آقای علی‌اف! به فکر آزادی زنان و دختران باش

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دانشجویان تبریزی که در اقدامی خودجوش دست به تجمع به نشانه اعتراض به موافقت دولت باکو برای برگزاری مسابقه  آوازخوانی "یوروویژن" و رژه همجنس‌گرایان در این مراسم، زده بودند با سر دادن شعار، حرکات ضداسلامی دولت حاکم این کشور را محکوم کردند.

براساس این گزارش، تجمع‌کنندگان که هر لحظه به تعداد آنها افزوده می‌شود، با حمل دست‌نوشته‌هایی با عناوین«آقای علی‌اف از عذاب خدا بترس»،«آقای علی‌اف به جای برگزاری رژه همجنس‌بازان به فکر آزادی قره‌باغ باش»، «آقای علی‌اف به جای برگزاری رژه همجنس‌بازان به فکر آزادی زنان و دختران از چنگال ارمنی‌ها باش» و شعارهای دیگر انزجار خود را از اقدامات ضداسلامی و در تنگنا گذاشتن مردم مسلمان و شیعی این کشور اعلام کردند.

برپایه این گزارش، تجمع‌کنندگان که در میان آنها روحانی، جانباز و دانشجو بیش از همه مشاهده می‌شود با حمل پلاکارد‌هایی که بر روی آنها اقدامات اسلام‌ستیزانه محکوم شده است، خواستار لغو این رژه و برنامه دیکته شده از سوی استکبار به خصوص رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش خبرنگار فارس، این تجمع باشکوه هم‌‌اکنون در زیر باران و با سر دادن شعار علیه سیاست‌های تفرقه‌افکنانه استکبار و دولت‌های ظالم دست نشانده در حال برگزاری است.

هر لحظه بر میزان تجمع‌کنندگان افزوده شده و ماموران امنیتی، کنسولگری را تحت حفاظت شدید قرار داده‌اند.  

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول