اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور گرامیداشت خاطره شهدای 15 خرداد سال 1342

برترین رکابزنان کشور در راه ورامین

خبرگزاری فارس: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد سال 1342، یک‌دوره مسابقه دوچرخه‌سواری فرا منطقه‌ای در ورامین برگزار می‌شود.

برترین رکابزنان کشور در راه ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله خرداد، در نظر دارد یک‌دوره مسابقه دوچرخه‌سواری فرا منطقه‌ای برگزار کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط عنوان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد سال 1342 و با توجه به برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده، مقرر شد یک‌دوره مسابقه دوچرخه‌سواری به مناسبت این ایام برگزار کنیم.

مصطفی زاهدی گفت: طی مکاتبه با هیئت دوچرخه‌سواری استان تهران مصوب شد این رقابت با حضور قهرمانان پایتخت‌نشین و شهرستان‌های هم‌جوار برپا شود، ولی با رایزنی‌های صورت گرفته این احتمال وجود دارد مسابقه فوق در سطح کشوری برگزار شود.

وی بیان داشت: این مسابقه 12 خرداد ماه سال جاری و از ساعت 10 صبح از پل باقرآباد، محل به شهادت رسیدن دلیرمردان سال 42 آغاز می‌شود و خط پایان در روستای محمدآباد عرب‌ها میعادگاه عاشقان امام و انقلاب است.

زاهدی افزود: این مسابقه در تقویم تدوین شده ایام‌الله خرداد شهرستان گنجانده شده که در صورت برگزاری آن به‌صورت کشوری، نخستین برنامه از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین است که به مناسبت این ایام و به صورت گسترده و در چنین سطحی پایه‌ریزی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین تاکید کرد: مکاتبات با اداره‌های ورزش و جوانان استان تهران انجام شده و هیئت استان در صورت جلب موافقت برگزاری این مسابقه به‌صورت کشوری، نامه‌نگاری خود را با متولیان ورزش دیگر استان‌های کشور انجام خواهد داد.

دبیر کارگروه ورزش 15 خرداد شهرستان ورامین افزود: تحقق این امر حضور تعداد بی‌شماری از ورزشکاران در شهرستان‌های ورامین و پیشوا را رقم خواهد زد و این بهترین فرصت برای شناساندن فرهنگ و جانفشانی‌های مردم این منطقه است.

وی اضافه کرد: برای پرشور بودن این ایام در نظر داریم تحت هر شرایطی مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی را برگزار کنیم که در این ارتباط نام ورزشکارانی که دارای مقام‌های متعدد کشوری به بالا هستند برای تامین بودجه به شورای شهر و شهرداری ورامین ارجاع داده شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این امر ورامین بعد از سال‌ها شاهد تقدیر از زحمت‌کشان عرصه ورزش است.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول