اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان گرمسار در گفت‏وگو با فارس:

برخی زنان با بدحجابی ناخواسته سرباز دشمن می‏شوند

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار گفت: برخی زنان از روی غفلت با بدحجابی، به طور ناخواسته سرباز دشمن می‏شوند.

برخی زنان با بدحجابی ناخواسته سرباز دشمن می‏شوند

مریم گلینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار به مناسبت در پیش بودن هفته زن اظهار داشت: در جهان امروز داشتن حجاب در حقیقت جهاد فی سبیل‏الله است.

وی گفت: دشمن سعی زیادی در برداشتن حجاب از سر زنان دارد و برخی زنان از روی غفلت، با بدحجابی و به طور ناخواسته سرباز دشمن می‏شوند.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار افزود: از آنجا که دشمن از جنگ سخت مأیوس شده و تمام نیروی خود را روی جنگ نرم متمرکز کرده است، زنان در تیررَس این جنگ قرار دارند و آماج حملات فرهنگی و اجتماعی دشمن هستند.

گلینی به گفته شهید مطهری که بیان کرده بود "اگر برهنگی تمدن است، پس حیوانات متمدن‏تر هستند"، اشاره کرد و ادامه داد: حجاب، زن را از هجوم هرزگی‏ها نجات می‏دهد و ارزش زن را در شخصیت او تصویر می‏کند.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار با بیان فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر "اگر زنان یک جامعه اصلاح نشوند، آن جامعه اصلاح نخواهد شد"، افزود: به روشنی می‏توان دریافت که اگر زن جامعه به انحطاط و لرزش دچار شود، وسیله انحطاط کل جامعه را فراهم کرده است.

گلینی تأکید کرد: زنان با حجاب اسلامی به حرکت انسانی خود روز به روز افزوده‏اند و در جنگ با دشمن مانند مجاهدان در راه خدا جهاد می‏کنند و چه چیزی برتر از جهاد در راه خداست.

وی گفت: برای مبارزه با بدحجابی و ارتقای امنیت اجتماعی در ابتدای امر باید عوامل بدحجابی در جامعه شناسایی شود و سپس راه مبارزه با آن را پیدا کرد.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار افزود: از جمله علل بدحجابی در اجتماع را می‏توان به نشناختن کرامت انسانی یک زن اشاره کرد، بنابراین مسئولان باید نسبت به شناساندن حجاب به افراد اجتماع به خصوص خانواده‏ها اقدام کنند.

گلینی تصریح کرد: مسئولان در ترویج فرهنگ حجاب نقش عمده‏ای ایفا می‏کنند و هر یک با محور کار خود باید به این فریضه مهم بپردازند و حتی می‏توانند با نصب یک بنر یا پارچه در سطح شهر با نام اداره یا نهاد خود، به تبلیغ در خصوص حجاب برتر بپردازند.

وی در ارتباط با الگوگیری زنان از حضرت زهراً(س) به این نکته بسنده کرد که ایشان در کمال وقار با داشتن حجاب برتر، یک فرد کاملا اجتماعی بود و برای پشتیبانی از ولایت به ایراد سخنرانی مقتدرانه‏ای پرداخت.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار افزود: حجاب برای نسل جوان زیبایی است و باید بدانیم که هر قدر به حجاب نزدیک‏تر شویم، نه تنها کرامت انسانی خود را افزایش داده‏ایم، بلکه در پیش‏گاه قرب الهی عزیزتر و دوست‏داشتنی‏تر می‌شویم.

گلینی تأکید کرد: همه باید باور کنیم که حجاب محدودیت نیست، بلکه مصونیت است و به آن پای‏بند باشیم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول