اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت

بسیج زنان چهارمحال و بختیاری 20 برنامه برگزار می‎کند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از 20 برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و هفته مقاومت در این استان خبر داد.

بسیج زنان چهارمحال و بختیاری 20 برنامه برگزار می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرزانه احمدپور امروز در جمع زنان بسیجی این استان اظهار داشت: بسیج جامعه زنان سپاه قمر‌بنی‌هاشم(ع) با اجرای بیش از 20 عنوان برنامه در سطح کلیه حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت خواهران، سالروز فتح خرمشهر و هفته مقاومت را گرامی می‌دارد.

وی، برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی را از مهم‌ترین برنامه‌های این بسیج عنوان کرد و افزود: مهمانی لاله‌ها و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نمایشگاه، اجرای مسابقات متعدد فرهنگی، خاطره‌نویسی، مقاله‌نویسی و کتاب‌خوانی، مراسم ادعیه و حضور منسجم در نمازهای جماعت از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده گرامیداشت هفته مقاومت است.

احمدپور با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نقش بسیار مهمی در پیروزی ایران داشت، تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد 61، یکی از مهم‌ترین وقایع در تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی است و عملیات فتح خرمشهر از نظر نظامی و سیاسی اهمیت بسیاری دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری، تغییر توازن سیاسی- نظامی به سود ایران را از مهم‌ترین نتایج فتح خرمشهر دانست و گفت: به دست گرفتن ابتکار عمل توسط نیروهای ایران، تقویت روحیه مردم ایران، تقویت روحیه شهادت طلبی، تقویت توان نظامی ایران و افزایش هماهنگی بین نیروهای ایرانی از دیگر نتایج مهم فتح خرمشهر است.

احمدپور ادامه داد: رزمندگان اسلام در این عملیات حماسه بزرگی آفریدند و ثابت کردند با قدرت ایمان و توکل به خدای بزرگ می‌توان حماسه‌های بزرگی خلق کرد.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس در ایام هفته دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر باید با اجرای برنامه‌های فاخر و ارزشی قدردان الطاف الهی بود و یاد و خاطره رزمندگان اسلام را زنده و جاوید نگاه داشت.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول