اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جوادآباد:

معلمان پیشگامان عرصه علم و دانش هستند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جوادآباد با اشاره به ویژگی‌های معلمان گفت:‌ معلمان در راه اعتلای علم و دانش گام بر می‌دارند.

معلمان پیشگامان عرصه علم و دانش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین النچری در مراسم تقدیر از دبیران نمونه جوادآباد با اشاره به فرهنگ‌‌سازی آموزش و پرورش در جامعه اظهار داشت: آموزش و پرورش مهم‌ترین ارگانی است که در جامعه فرهنگ‌سازی می‌کند و قطعا این نهاد بدون تلاش و حضور معلمان نمی‌تواند به اهداف والای خود دست یابد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه جوادآباد با تاکید بر اینکه معلمان زمینه‌ساز سعادت و سلامت جامعه هستند، عنوان کرد: همه افرادی که در عرصه علم و فرهنگ گام برمی‌دارند عنوان مقدس معلم را از آن خود کرده و ضمن برخورداری از این درجه والا، زمینه‌ساز سعادت و سلامت جامعه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد:‌ معلمان با از خودگذشتگی در راستای اعتلای علم، دانش و معرفت آینده‌سازان کشور گام برمی‌دارند و در این مسیر خود را نیز فراموش می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه جوادآباد با تاکید بر اینکه معلمان دانش‌آموزان را با تعالیم اسلامی تربیت می‌کنند،‌ بیان داشت:‌ معلمان امانتدارانی هستند که با تلاش و زحمت فراوان خود در عرصه تعلیم و تربیت آینده کشور را بیمه می‌کنند.

در مراسم تقدیر از دبیران نمونه جوادآباد که با حضور سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، ‌محسن منصوری فرماندار ویژه شهرستان ورامین و جمعی از مسئولان و فرهنگیان برگزار شد از 50 معلم نمونه جوادآباد تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول