اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اندیمشک:

معلم سکا‌ندار عرصه تعلیم و تربیت جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک گفت: معلم سکا‌ندار عرصه علم و تربیت در جامعه است و باید مقام وی را ارج نهاد.

معلم سکا‌ندار عرصه تعلیم و تربیت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک رضا رضایی فاضل ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان اظهار داشت: معلمی شغل انبیاست و معلم به عنوان سکاندار عرصه تعلیم و تربیت باید به گونه‌ای عمل کند که رفتار و کردارش برای دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه آموزنده باشد.

وی بر ضرورت تجلیل از مقام شامخ معلم و بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری تأکید کرد و گفت: استاد شهید مطهری نمونه کامل یک الگوی برتر تربیتی و علمی در عرصه تعلیم و تربیت برای معلمان و اساتید دانشگاهی است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: باید کوشید تا اندیشه شهید مطهری در جامعه امروزی رشد یابد و این امر تنها باید از مدارس آغاز شود.

همچنین در این مراسم، رئیس آموزش و پرورش اندیمشک در سخنانی اصحاب علم و فرهنگ را سرمایه‌های جامعه دانست و گفت: پیشرفت و ترقی هر جامعه مرهون زحمات صادقانه این قشر است.

اکرام امین‌زاده افزود: معلم نبض تربیتی و تعلیمی جامعه را در دست دارد و باید تلاش کرد تا معلمان با بصیرت در مسائل علمی و فرهنگی در این باره تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای داشتن ایرانی آباد و توسعه یافته توجه به آموزش و پرورش به عنوان محور توسعه یک ضرورت انکار ناپذیر است.

امین‌زاده افزود: در جامعه امروز جایگاه معلم بسیار رفیع است اما باید معلم به عنوان تنها رشد دهنده جامعه در امور معرفتی و علمی همیشه مکرم باشد که در جامعه ایران همین‌گونه است.

در ادامه از 37 نفر معلم نمونه اندیمشکی در سطح شهرستان، 15 نفر معلم نمونه در سطح استان و یک نفر معلم نمونه کشوری با اهداء لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول