اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی ناحیه دو ری مطرح کرد

تبدیل تکریم مقام معلم به نهضت همگانی

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی ناحیه دو شهرری با اشاره به اهمیت تکریم معلم گفت: تکریم مقام معلم و اشاعه اندیشه ناب استاد مطهری باید به یک نهضت همگانی و ملی تبدیل شود.

تبدیل تکریم مقام معلم به نهضت همگانی

سید احمد مشهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهمیت ترویج اندیشه شهید مطهری و تکریم معلم اظهار داشت: تعلیم و تعلم از شئون الهی است و تکریم مقام معلم و اشاعه اندیشه ناب استاد مطهری باید به یک نهضت همگانی و ملی تبدیل شود.

معاون پژوهشی ناحیه دو ری با اشاره به اینکه در جامعه انسانی، اساسی‌ترین کار تعلیم و تربیت است، گفت: شاید این تصور در میان عوام رایج باشد که کار معلم فقط انتقال دانش است اما واقعیت خلاف این تصور است.

وی خاطرنشان کرد: معلم به عنوان رابط بین جامعه و مدرسه، همواره این دو را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند و اصولا اگر در جامعه‌ای آموزش و پرورش با زندگی اجتماعی پیوند نداشته باشد، اعتبار و اهمیت خود را از دست می‌دهد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم درباره چگونگی انتخاب معلمان نمونه عنوان کرد: پس از بررسی 420 پرونده منتخبین مدرسه 26 پرونده به استان ارسال شد که از آن تعداد سه نفر به عنوان برگزیده کشوری و 16 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

معاون پژوهشی ناحیه دو شهرری در پایان با اشاره به اینکه با توجه به آموزه‌های دینی همه ما مرهون زحمات و دلسوزی‌های معلمان خویش هستیم، گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار استاد مطهری، ساخت وبلاگ ستاد بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از مقام معلم از جمله برنامه‌هایی بود که در هفته معلم اجرا شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول