اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

معلمان سرمایه‌های علمی و فکری کشور هستند

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با اشاره به ویژگی‌های معلمان گفت: معلمان سرمایه‌های علمی و فکری جامعه هستند.

معلمان سرمایه‌های علمی و فکری کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان ری تجلیل کرد.

وی به تشریح شخصیت ارزشمند معلم شهید استاد مرتضی مطهری پرداخت و گفت: اعتبار علم با شأن معلم گره خورده و معلمان بازنشسته به عنوان سرمایه‌های علمی و فکری جامعه باید همچون گذشته به مطالعه و تحصیل خود و تربیت نسل آینده ادامه دهند چرا که آنان الگوهای جامعه هستند و می‌توانند به عنوان مشاور فرهنگی با مراکز فرهنگی مرتبط با شهرداری همچون سراهای محلات همکاری کنند.

شهردار منطقه 20 در ادامه با اشاره به تعامل بیشتر آموزش و پرورش و شهرداری در ارتقای سطح فرهنگی جامعه گفت: تعمیر و مرمت مدارس، رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری، نصب دستگاه‌های بدنسازی، تجهیز کتابخانه‌های مدارس و برگزاری برنامه‌های ورزشی و تفریحی در سطح مدارس برای دانش‌آموزان و معلمان از جمله اقدامات عمرانی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 بوده است.

بابایی با اشاره به اینکه امسال بیشترین تمرکز بر روی هوشمندسازی مدارس انجام می‌شود، افزود: در ساخت و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر ساختمان کانون بازنشستگان و تعاونی مسکن برای بازنشستگان این منطقه همکاری‌های لازم با آموزش و پرورش انجام می‌شود.

این گزارش حاکی است، همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی در جنوب تهران با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ری برگزار شد.

این همایش با حضور 600 نفر از بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش شهرستان ری، مسئولان ادارات، مدارس و اعضای کانون بازنشستگی آموزش و پرورش شهرستان ری به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در فرهنگسرای ولاء برگزار شد که در پایان از پیشکسوتان این کانون تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول