اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

مکتبی بودن از مهم‌ترین مشخصه‎های معلمی است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: مکتبی بودن در کنار شناخت وظیفه و داشتن روحیه پژوهشی از مهم‌ترین مشخصه‎های شغل معلمی است.

مکتبی بودن از مهم‌ترین مشخصه‎های معلمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از فرهنگیان شهرستان دشتی اظهار داشت: پژوهش و تحقیق از اولویت‎های مهم در آموزش و پرورش است و بر آن تاکید فراوانی شده است.

سیدعلی هاشمی با تقدیر از طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش افزود: معلمی جلوه‎ای از قدرت بی‎پایان الهی است و آن چیزی که در فرهنگیان مورد تاکید است مکتبی بودن آنهاست.

وی تصریح کرد: تجلیل و تکریم از شغل معلمی وظیفه آحاد جامعه است.

فرماندار دشتی گفت: اولین معلم بشر خدای بزرگ و بعد انبیای الهی بودند و فرهنگیان باید این شغل مقدس را قدر بدانند.

وی یادآور شد: سعادت انسان در سعى و تلاش و مجاهدت و خدمت‌رسانی به مردم و برخورداری از روحیه جهادی است.

هاشمی خاطر نشان کرد: داشتن روحیه جهادی نیاز به سه عنصر دارد که اول داشتن عشق به اسلام دوم عشق به رهبری و ولایت سوم داشتن عشق به خدمتگزاری خالصانه به مردم است زیرا ما مردمی داریم که شایسته خدمتگزاری هستند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز در این نشست با تسلیت شهادت شهید مطهری گفت: یکى از معلمین تاثیرگذار در جهان اسلام شهید مرتضی مطهرى است که امروز الگوى خوبى براى معلمین به شمار می‌رود.

حسین زارعی یادآور شد: پس از پیامبر گرامی اسلام (ص) علمای دینی سودمندترین، خادم‌ترین و دلسوزترین افراد جامعه نسبت به توده‎های مردمی بوده‎اند.

سید ابوالحسن بهزادی نیز ضمن تقدیر از مدیر کل آموزش و پرورش استان و شهرستان دشتی از برگزاری یکصدمین سال مؤسس نخستین مدرسه در منطقه جنوب استان بوشهر گفت:حجت‌الاسلام حاج سید مصطفی بهزادی فرزند سید محمدطاهر از سادات دانش‌ور و شجاع در استان و شهرستان دشتی بودند و از طرف آخوند ملا حسن پدر حضرت آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی‌نجفی و آخوند ملا محمد پدر آیت‌الله میرزا جواد چاه‌شیرینی مسئول تبلیغات جنگ نهضت جنوب در کل منطقه دشتی شدند.

فرزند بنیانگذار و مؤسس نخستین مدرسه در شهرستان دشتی یادآور شد: وی کمک‎های فراوانی را توسط مردم جنوب استان جمع‌آوری و به همراه 150 شتر این کالاها را به همرزمان شهید رئیسعلی دلوار ارسال کردند.

در این آیین از 18 نفر از مدیران، معلمین و فرهنگیان نمونه شهرستان دشتی تجلیل شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول