اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

توفیقات نظام مرهون تلاش‏ معلمان با بصیرت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرهون تلاش‏های معلمان با بصیرت و فرهنگیان متعهد کشور است.

توفیقات نظام مرهون تلاش‏ معلمان با بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان صبح امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم برگزار و در آن، از معلمان نمونه شهرستان سمنان تقدیر شد، شهید آیت‏الله مطهری را الگویی ارزشمند برای نظام برشمرد.

وی گفت: با توجه به گذشت چند دهه از شهادت این مقام عالی نظام، هنوز تفکر و کتاب‏های ایشان به عنوان مرجع برای نسل جوان و دانشگاه‏های فرهنگی مورد استفاده است.

فرماندار شهرستان سمنان اظهار داشت: توفیقات به دست آمده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‏های معلمان با بصیرت و فرهنگیان متعهد کشور است.

همتیان با اشاره به نام‏گذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اضافه کرد: نقش معلمان در عملیاتی شدن شعار سال بسیار تأثیرگذار بوده و از آنان می‏خواهیم تا در راستای تربیت نیروی انسانی خلاق و مبتکر و ترویج فرهنگ اسلامی تلاشی مضاعف داشته باشند.

فرماندار سمنان با بیان دستاورد مهم دولت‏های نهم و دهم از جمله تحقق اشتغال و مسکن مهر، به سیاست‏های دولت در سال 91 که انتقال آب دریای خزر به استان سمنان و اجرای پروژه مهر ماندگار است، اشاره کرد.

همتیان از اتمام پروژه‏های باقی مانده از سفرهای هیئت دولت در قالب طرح "مهر ماندگار" در استان سمنان خبر داد و سهم استان در این زمینه را 32 پروژه ذکر کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیتی نزدیک به 17 درصدی براساس اعلام نتایج سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در سمنان، توجه بیش‌تر به مقوله آموزش و پرورش و رفع نیازمندی‏های آن باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول