اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

معلمان سربازان خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان با اشاره به جنگ نرم دشمن، معلمان را سربازان خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی دانست.

معلمان سربازان خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، حسن عباسی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: نهضت و اندیشه‌های فکری شهید مرتضی مطهری یکی از ضروریات بیداری اسلامی است.

وی افزود: توسعه ایران اسلامی در ایجاد فضاهای آموزشی و تحصیلی به هیچ وجه با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

عباسی با تبریک هفته معلم به تشریح و اهمیت مقام شامخ معلم پرداخت و افزود: خداوند به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین معلم بشری، عظمت و جایگاه معلمان را برای ما دوچندان می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: در ایران اسلامی روز معلم مصادف با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری بوده و علم‌آموزی و شهادت‌طلبی از ویژگی‌های بارز و اخلاقی این فیلسوف بزرگ است.

عباسی با بیان اینکه معلم از افرادی است که همیشه دغدغه تعالی جامعه را دارد، خاطرنشان کرد: اگر به فکر ساختن ایران هستیم باید جایگاه معلمان را ارج نهیم.

فرماندار بوکان با اشاره به حرکت رو به رشد ایران در بخش علمی، گفت: ایران به برکت انقلاب اسلامی مراحل پیشرفت خود را در عرصه‌های علمی طی کرده و روز به روز این توسعه را سرعت می‌بخشد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در تربیت و آموزش آینده‌سازان ایران اسلامی اظهار داشت: معلم تنها قشری بوده که در زمان حال و آینده دانش‌آموزان بسیار تأثیرگذار است.

این مسئول با اشاره به اینکه معلمان سربازان خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی هستند، تصریح کرد: آنچه باعث شده هفته معلم با یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری عجین شود نقش والای وی در پرورش و تربیت رهروان مکتب اصیل اسلامی و انقلابی بوده که از مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های دینی برخاسته بودند.

فرماندار بوکان با اشاره به آثار گرانبهای شهید مطهری افزود: معلمان ایران اسلامی باید با تاسی از این بزرگوار و عمل به آموزه‌های اسلام ناب، آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به تربیت نسل آینده ایران و گسترش ارزش‌های اسلامی و دینی در جامعه همت گمارند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول