اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان

100 تن از معلمان مدارس غیردولتی تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: به‌ مناسبت روز معلم و تجلیل از معلمان تلاش‌گر، در مراسمی به همت اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از 100 نفر از معلمان مدارس غیردولتی وابسته به این اداره کل تقدیر شد.

100 تن از معلمان مدارس غیردولتی تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار کرد: به‌ منظور بزرگداشت مقام معلم، مراسم ویژه‌ای در سالن اجتماعات کوی منازل مسکونی سازمانی این اداره کل (400 واحدی) با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس شورای شهر بندر امام خمینی (ره)، مسئولان این اداره کل و بیش از 100 نفر از معلمان، مدیران و سایر کارکنان مدارس غیردولتی وابسته به اداره کل برگزار شد.

وی افزود: رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی (ره) و رئیس شورای شهر بندر امام خمینی (ره) در سخنان کوتاهی به تکریم مقام شهید استاد مرتضی مطهری و مقام شامخ معلم پرداختند.

علیرضا خجسته خاطر نشان کرد: در حاشیه این مراسم به ‌منظور پاسداشت مقام معلم برنامه‌های خاصی توسط تعدادی از دانش‌آموزان مدارس برگزار و از معلمان وابسته به این اداره کل تقدیر شد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول