اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

معلمان چگونه فکر کردن را به دانش‌آموزان آموزش دهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: معلمان چگونه فکر کردن را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

معلمان چگونه فکر کردن را به دانش‌آموزان آموزش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان خلیل رضایی شامگاه دوشنبه در همایش تجلیل از معلمین نمونه بخش بوشکان اظهار داشت: تجلیل از معلمان در سطح جامعه امر لازمی است و باید همواره از معلمان تجلیل کنیم.

وی افزود: استاد شهید مرتضی مطهری نمونه بارز یک معلم بزرگ بود و معلمان باید با الگوبرداری از این معلم بزرگ، راه را برای توسعه و رشد ایران اسلامی هموار کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به طلایه‌داران عرصه تعلیم و تربیت از منظر آیات و روایات به ارزش کار معلمی پرداخت و خاطر نشان کرد: معلم زمینه حیات‌بخشی جامعه را فراهم می‌کند. 

رضایی همچنین به مطالبی پیرامون مطالبه به حق مقام معظم رهبری از فرهنگیان اشاره کرد و اذعان داشت: باید نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم.

وی با توصیه به معلمان برای بهبود سطح آموزشی گفت: آموزش چگونه فکر کردن به دانش‌آموزان بهترین خدمت به آنهاست و معلمان باید در این مسیر تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حاصل تلاش دانشمندان زیادی در آموزش و پرورش است و آموزگاران کلاس‌های چند پایه نیز باید به این سمت و سو حرکت کنند.

رضایی در ادامه با بیان اینکه همه در قبال آموزش و پرورش مسئول هستند اظهار داشت: تخصیص اعتبار در بحث آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است و دانش‌آموزان امروز می‌توانند مسئولین فردای کشور باشند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان نیز گفت: اگر خواهان جامعه توسعه یافته و کارآمد هستیم مسیر آن فقط باید از آموزش و پرورش بگذرد که با رویکرد دین محوری ضامن سعادت کشور در همه ابعاد است.

عباسعلی اسدی افزود: برای رشد و توسعه آموزش و پرورش نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

در پایان از معلمین نمونه بخش بوشکان با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول