اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 750 میلیون ریال انجام شد؛

بهره‌برداری از خانه معلم در سقز

خبرگزاری فارس: امروز در مراسمی با حضور فرماندار سقز خانه معلم این شهر با هزینه‌کرد 750 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از خانه معلم در سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خانه معلم سقز با دارا بودن سالن غذاخوری و 12 باب سویت کامل و مجهز به یخچال و تلویزیون ال.‌ای.‌دی در حال حاضر آماده پذیرایی فرهنگیان با تخفیفات ویژه به سایر اقشار جامعه است.

 مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سقز ظهر امروز در مراسم افتتاحیه خانه معلم اظهار کرد: این مدیریت با تشکیل هیأت مدیره به منظور خودگردان کردن این خانه معلم اقدام به تعمیرات اساسی کرد که با      پشتیبانی‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان و اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی این مکان با هزینه بیش از 750 میلیون ریال ساخته شد.

مظفر رستمی با ارج نهادن به مقام معلم و ارزش والای معلمان در اجتماع و تاثیرات آنان در داشتن جامعه‌ای سالم و به دور از هرگونه ناهنجاری افزود: این خانه معلم با تمام امکانات و تجهیزات آماده خدمات‌دهی مطلوب و مناسب به این قشر زحمت‌کش با لحاظ کردن تخفیفات ویژه برای فرهنگیان است.

وی در ادامه با بیان اینکه رشد و تعالی هر جامعه مرهون تلاش و زحمات معلمان است، افزود: اگر علم‌آموزی همراه با تزکیه و تعهد افراد باشد، علاوه بر اینکه جامعه از آینده‌ای روشن برخوردار می‌شود، از بسیاری از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی که متوجه افراد جامعه بویژه نسل جوان می‌شود، پیشگیری خواهد شد.

رستمی در پایان با اشاره به رسالت خطیر معلمان در جامعه، خاطرنشان کرد: معلمان همچون پیامبران، نقش هدایت جامعه را به سوی سعادت‏مندی بر عهده دارند.

در پایان فرماندار سقز و جمعی از مسئولان این شهرستان از بخش‌های مختلف خانه معلم و سوئیت‌های آن بازدید کردند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول