اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش مهدیشهر:

شهدای معلم الگوی معلمان در تعلیم و تربیت هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر گفت: شهدای معلم همان‏ گونه که تعلیم می‏دادند، عمل می‏کردند و الگوی مناسبی برای تمام معلمان امروز در تعلیم و عمل هستند.

شهدای معلم الگوی معلمان در تعلیم و تربیت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، علی طاهرزاده ظهر امروز در مراسمی به مناسبت هفته معلم در مهدیشهر، معلمان، پاسداران و بسیجیان را الگوهای جامعه برشمرد و افزود: تأثیرگذاری و تأسی از این دو قشر برای آحاد مردم بسیار مهم است.

وی بیان داشت: در دوران جنگ و در تمام مقاطع، دانش‏آموزان و مردم با توجه به الگو بودن این دو قشر از سخنان آنان پیروی و در جهاد در راه خدا و پاسداری از ارزش‏ها همراهی می‏کردند.

هم‌چنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: آثار استاد شهید مرتضی مطهری، مبنای فکری و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

طاهرزاده در جلسه مشترک بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر که در اداره آموزش و پرورش این شهر برگزار شد، ادامه داد: شهید مطهری اسوه اخلاق، تفکر و عقیده بود و در مسیر مبارزه با عقاید انحرافی مبارز و جهادگری است که در راه اعتلای تفکّر اسلام ناب، جان خود را فدا کرد.

وی افزود: وجود شخصیت‏هایی نظیر شهید مطهری مسئولیت ما را برابر دانش‏آموزان سنگین‏تر می‏کند و آحاد بسیج برای پرورش روح خود به تفکرات این شهید نیاز دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش و عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج می‏توانند با ایجاد زمینه‏های آموزش به تعمیق عقاید جامعه بپردازند و مردم را برابر اعتقادات و جریانات انحرافی بیمه کنند.

وی بیان داشت: اگر می‏خواهیم این نظام در ذهن مردم ریشه و عمق داشته باشد، باید افکار استاد مطهری را در میان مردم و دانش‏آموزان رواج داده و با بهره‏مندی از فضایل و آثار این استاد شهید، عصاره‏ای از اندیشه‏های اسلامی شهید مطهری را در عمق جان جوانان رسوخ داد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول