اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مهدیشهر:

تحول اسلامی در آموزش را معلمان رقم می‏زنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: تحول اسلامی در نظام آموزش و پرورش بدون تردید به دست معلمان رخ می‏دهد.

تحول اسلامی در آموزش را معلمان رقم می‏زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر یحیی دین‏پرور صبح امروز در دیدار جمعی از فرهنگیان بسیجی مهدیشهر اظهار داشت: نخستین معلم، خدا، قرآن و دستورات الهی است و دومین معلمِ بشریت، پیامبران الهی هستند.

وی گفت: مقام معلم بسیار بالاست و همین بس که امام خمینی(ره) درباره معلمان فرمودند که "معلمی شغل انبیاست".

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر افزود: اگر کسی به فردی چیزی بیاموزد، آن فرد را بنده خود کرده است، چرا که از علمی که آموخته به دیگران بخشیده است.

دین‏پرور وظیفه بسیج فرهنگیان را بسیار مهم و حساس برشمرد و گفت: تأثیرگذاری معلمان بر دانش‏آموزان امری غیرقابل انکار است و دانش‏آموزان بیش‌ترین تأثیر در حوزه رفتاری را از معلمان دریافت می‏کنند.

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر کارکرد بسیج فرهنگیان را بسیار مهم و حساس دانست و افزود: امیدواریم با حرکت جهادی بسیج فرهنگیان و با همکاری همه معلمان، تحول اسلامی در نظام آموزش و تعلیم را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: معلمان در تحقق پیام مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیش‌ترین نقش را دارند.

به گزارش دیگری از خبرگزاری فارس سمنان، فرمانده بسیج اهل‌بیت(ع) اصناف شهرستان سمنان اقدامات این حوزه را در سال 91 بیان و اجرای اردوی یک روزه دفاعی و فرهنگی اعضای بسیج اصناف سمنان در شهمیرزاد را از جمله اقدامات این حوزه عنوان کرد و افزود: در این اردو، 80 نفر از بانوان و 120 نفر از مردان بسیجی حضور داشتند.

بهرام جوانمرد با بیان اینکه در این اردوی یک روزه برنامه‏های متنوعی اجرا شد، خاطرنشان کرد: مسابقه تیراندازی با اسلحه کلاشینکف و نشست فرهنگی و سیاسی بسیجیان از جمله این برنامه‏ها بود.

وی افتتاح پایگاه امام جعفر صادق(ع) و پایگاه امام رضا(ع) را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

فرمانده بسیج اهل‌بیت(ع) اصناف شهرستان سمنان با بیان اینکه مراسم افتتاح این دو پایگاه در حسینیه شهدای سپاه ناحیه سمنان با حضور فرمانده سپاه ناحیه و رؤسای اتحادیه‏های صنفی و اعضای اتحادیه‏ها برگزار شد، افزود: پایگاه امام جعفر‌صادق(ع) متشکل از اتحادیه‏های الکتریکی، تعمیرات لوازم برقی و تأسیسات گازرسانی بوده و به فرماندهی "علی‏اکبر توکلی‏نیا" فعالیت خود را آغاز کرده است.

جوانمرد خاطرنشان کرد:‌ پایگاه امام رضا(ع) نیز متشکل از اتحادیه‏های نمایشگاه خودرو و آژانس‏های مسافرتی و املاک بوده و به فرماندهی "سیدربیع سیادت‏پور" فعالیت می‏کند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول