اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری 54 کارگاه آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته 54 کارگاه آموزشی برای مدیران، مشاوران، معاونان و مربیان پرورشی، تربیت‌بدنی و مراقبین سلامت برگزار شده است.

برگزاری 54 کارگاه آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، علی مودی عصر امروز در کارگاه آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مدیران، مربیان پرورشی، تربیت‌بدنی و مروجین سلامت درمیان گفت: در سال گذشته مبلغ 16 میلیون تومان برای برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه قریب 14 هزار دانش‌آموز در 200 آموزشگاه استان تحت پوشش طرح‌های پیشگیرانه آسیب‌های اجتماعی هستند، تصریح کرد: از این تعداد 360 کلاس در 120 آموزشگاه از مقطع راهنمایی طرح مهارت های زندگی، 40 آموزشگاه متوسطه طرح مروج سلامت و در 40 آموزشگاه ابتدایی مدرسه محور اجرا می‌شود.

مودی از توزیع 2 هزار بسته آموزشی بین مدارس زیر پوشش خبر داد و افزود: در سال جاری برگزاری 153 کارگاه آموزشی ویژه اولیای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده که تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی دو عامل دخانی و مخابراتی را مهمترین عوامل تهدید‌کننده جوانان و نوجوانان دانش‌آموز استان برشمرد و ادامه داد: تقویت مبانی دینی و اعتقادی دانش‌آموزان مهمترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه قریب 50 نفر از مربیان، مدیران و مروجین مدارس درمیان در این کارگاه شرکت کردند، ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه ها تبیین روش‌های نوین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آشنایی بیشتر فعالین این عرصه در نحوه برخورد با ناهنجاری‌ها است.

رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی فرهنگ‌سازی را مهمترین راهکار مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دانست و ابراز داشت: مهمترین راه پیشگیری و کاهش معضلات در همه بخش ها و مقابله با آسیب‌های اجتماعی توجه بیشتر به حوزه فرهنگ، اخلاقیات، معنویات و ورود از منظر دین است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول