اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

کاهش آسیب‌های اجتماعی مستلزم توسعه فرهنگ ورزش است

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: توسعه فرهنگ ورزش در جامعه زمینه را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

کاهش آسیب‌های اجتماعی مستلزم توسعه فرهنگ ورزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در شورای ورزش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ورزش و تحرک جسمانی عاملی برای رشد، سلامت و نشاط انسان است، اظهار داشت: ورزش باعث توسعه مهارت‌های روانی، افزایش آمادگی و راهی برای ارتقای بهداشت روانی جوانان و نوجوانان است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ ورزش همگانی در جامعه گفت: در کنار توسعه ورزش‌های همگانی توجه به ورزش‌های تخصصی و قهرمانی برای ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در بین جوانان و نوجوانان ضروری است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه این شهرستان دارای قهرمانانی با ظرفیت و توانمندی‌های بی نظیر در امر ورزش است، افزود: مهران میرزایی یکی از افتخارات دیار سیدجمال‌الدین است که هم اکنون به مسابقات بین‌المللی کشتی در رومانی اعزام شده است.

وی تصریح کرد: ورزش بخشی از فرهنگ جامعه ماست و ورزشکاران همواره با خصلت‌های جوانمردی، صداقت و دوستی، یاری دادن به دیگران و دستگیری از ضعفا از آنان یاد می‌شود و جوانان باید آنها را الگوی خود قرار دهند.

آزادبخت حضور فعال جوانان، نوجوانان و بانوان در فعالیت‌های ورزشی را موجب تقویت روحیه نشاط و بالندگی در آنان برای اجرای برنامه‌های کلان جامعه مهم دانست و گفت: مجتمع ورزشی بانوان در حال احداث است که برای تکمیل آن 10 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی بر رعایت عدالت در تقسیم اعتبارات هیئت‌های ورزشی تأکید کرد و گفت: تقویت و گسترش بسترها برای جذب جوانان به ورزش در رشته‌های مختلف با تقسیم اعتبارات بسیار ضروری است.

در شهرستان اسدآباد 32 هیئت ورزشی در حال فعالیت هستند.

در پایان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از 25 نفر مربیان ورزشی و فرهنگی اسدآباد تجلیل شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول