اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی خبر داد

اجرای طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج زنان آذربایجان غربی گفت: طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، معلولیت در پایگاه‌های بسیج خواهران آذربایجان غربی به اجرا درآمد.

اجرای طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آذربایجان غربی

ربابه عدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این طرح با مشارکت سازمان بهزیستی و جامعه بسیج بانوان به نمایندگی از سپاه شهدای استان به مرحله اجرا درآمد تا گامی موثر در راستای ارتقای توانمندی‌های عمومی بانوان برداشته شود.

وی با بیان اینکه طرح در شهرستان‌های مختلف آذربایجان غربی به مرحله اجرا در آمده است گفت: این طرح با همکاری نزدیک و صمیمانه خواهران بسیجی و کارشناسان سازمان بهزیستی استان در پایگاه‌های بسیج خواهران شهرستان‌های مختلف اجرایی شد.

این مسئول به اجرای این طرح در 88 پایگاه بسیج خواهران اشاره کرد و گفت: بیش از 100 نفر مربی بسیجی برای ارائه آموزش‌های تعریف شده در قالب این طرح به فعالیت پرداختند همچنین به سوال‌ها و ابهام‌های شرکت‌کنند‌گان در این کارگاه‌های آموزشی نیز پاسخ‌های مقتضی ارائه کردند.

عدلی استقبال دختران و زنان بسیجی برای زیرپوشش قرارگرفتن در این طرح خوب را ارزیابی کرد و گفت: با توجه به تعداد مربیان و فضاهایی که برای آموزش در نظر گرفته شده تعداد افراد شرکت‌کننده رضایت‌بخش بود زیرا 3 هزار و 500 نفر آموزش‌های لازم از مربیان دریافت کردند.

وی با با بیان اینکه در نتیجه ارائه این آموزش‌ها اطلاعات مردم 34 درصد افزایش پیدا کرد گفت: برای سنجش سطح آگاهی مردم در آغاز و پایان ارائه آموزش‌ها، شرکت‌کننده‌ها در پیش‌آزمون و پس‌آزمون شرکت کردند به طوری که در پیش‌آزمون میزان اطلاعات مردم 54 درصد بود ولی بعد از پس‌آزمون سطح آگاهی آنها پیرامون مسائل ارائه شده به 85 درصد ارتقا یافت.

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی اظهار داشت: در قالب این طرح مربیان در حوزه‌های مختلف مثل پیش از ازدواج، بچه‌دار شدن، نگهداری بچه، پیشگیری از نابینایی و ناشنوایی، بیماری‌های استخوانی، دوران بارداری و شیردهی همچنین در زمینه‌های دیگر توصیه‌هایی به شرکت‌کننده‌ها ارائه کردند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول