اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

ایجاد اشتغال آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: ایجاد اشتغال آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

ایجاد اشتغال آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان احمد خرم‌روز در بازدید از پروژه‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش آبپخش اظهار داشت: ایجاد فرصت‌های شغلی از مهم‌ترین مسائلی است که دولت خدمتگزار مدنظر قرار داده و اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: اشتغالزایی یکی از اساسی‌ترین سیاست‌‌های دولت خدمتگزار است و مسئولان محلی باید برنامه‌های خود را در راستای تحقق حداکثری این امر مهم به کار گیرند.

خرم‌روز ادامه داد: دولت با پرداخت وام‌ها و تسهیلات اشتغالزایی زمینه را برای تحقق این سیاست مهم و اساسی فراهم کرده و در استان‌ بوشهر نیز اقداماتی ارزنده در این زمینه صورت پذیرفته است.

این مسئول ایجاد فرصت‌های شغلی را زمینه‌‌ساز رفع مشکلات معیشتی خانوارها دانست و اذعان داشت: با ایجاد فرصت‌های شغلی و رفع مشکلات اقتصادی خانوارها می‌توان زمینه را برای رفع مشکلات اقتصادی خانوارهای مستمند و مستضعف جامعه فراهم آورد.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: اشتغال مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن توسعه اقتصادی کشور است و دولت در سال جاری تمام توان خود را در راستای ایجاد اشتغال پایدار در کشور به کار گرفته است.

خرم‌روز اشتغال را یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه دانست و بیان داشت: اگر اشتغال در جامعه‌ای وجود داشته باشد بزهکاری‌ها و مسائلی که در جامعه شاهد آن هستیم به سرعت کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) باید با ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان این نهاد وابستگی اقتصادی ایشان را کاهش داده و آنها را در زمینه اشتغال توانمند سازند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول